Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Не изгасва след спиране от контактW201 190D


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 sanches

sanches

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Електроника, хапване, музика и да човъркам всякакви машинки.
  • Автомобил:
    190D 2.0
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 декември 2008 - 18:59

Здравейте, колеги,
нашия семеен Мечо 190D 2,0 не изгасва, след като се завърти ключа в изключено положение. Единственият ефект който се постига е, неравномерни и ниски(по - ниско от свободен ход) обороти, като се даде на "изключено".
имм няколко подозрения:
-вакуума който управлява горивната помпа
-самата горивна помпа :unsure:
-нещо друго
...проверих контактния ключ, който се оказа изряден електрически и механично.
ходих на сервиз и казаха че най вероятно е вакуум помпата която управлявала това действие, но пък имам спирачки?!?!!
Моля дайте някакви идеи или място(за предпочитане около/в София) на, което могат да го погледнат и излекуват без да ми отрежат главата.
благодаря ви много :)

Този пост е редактиран от Faca: 31 януари 2009 - 13:18

  • 0

#2 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 09 декември 2008 - 19:07

Електромагнитен клапан за гасене ... Цена около 35-45 лв. седи на помпата :)
  • 0

#3 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 09 декември 2008 - 19:07

Вакум ти изключва горивото и вакума ти е зле.Обикновенно е под контактния ключ

Публикувано изображение

http://www.dieselben...ve_ignition.htm

Снимки от 123,на твоя може и да е как колегата горе казва
  • 0
.

#4 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 09 декември 2008 - 19:09

Тъкмо се сетих за него и BENZZBOSS e готов :)
  • 0

#5 kombi124d

kombi124d

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 805 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Бяла техника на колела

Публикувано 09 декември 2008 - 19:18

Здравейте, колеги,
нашия семеен Мечо 190D 2,0 не изгасва, след като се завърти ключа в изключено положение. Единственият ефект който се постига е, неравномерни и ниски(по - ниско от свободен ход) обороти, като се даде на "изключено".
имм няколко подозрения:
-вакуума който управлява горивната помпа
-самата горивна помпа :unsure:
-нещо друго
...проверих контактния ключ, който се оказа изряден електрически и механично.
ходих на сервиз и казаха че най вероятно е вакуум помпата която управлявала това действие, но пък имам спирачки?!?!!
Моля дайте някакви идеи или място(за предпочитане около/в София) на, което могат да го погледнат и излекуват без да ми отрежат главата.
благодаря ви много :)

Сега ще ти напиша как да провериш вакумклапана за гасене на помпата,но преди това трябва да си намериш едно мъркуче от система с дължина около 30-40см.
1. Като погледнеш м/у всмукателните тръби към помпата ще видиш в горния заден край на помпата едно цилиндърче от метал или пластмаса в което влиза едно мъркученце.
2. Издърпваш маркучето и на негово място поставяш това за което по-горе ти казах.
3. Запалваш мотора и с уста захапваш маркучето :D като всмукваш въздух/дърпаш навътре/.
4.Ако мотора загасне значи клапана е здрав и проблема е по веригата от вакум мъркучите. Ако не загасне клапана е пробит и трябва смяна с нов.
Пожелавам ти успех!!
Не забравяй да пишеш какво си направил!
  • 0
Публикувано изображение
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!

#6 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 декември 2008 - 20:36

Да си кажа и аз мнението по въпроса.
Преди време карах една служебна 124-ка.Почна бавно да гасне.Врътнеш клюяа на OFF и угасне след 2-3 скунди.Да обаче по едно време почна и след 30-40 с. да гасне .Почна се ходене по 'специалисти",и те почнаха -контактен лкюч,подмяна на незнам си какво клапанче,смяна вакум помпа(само за проба от друг Мерц),смяна на не знам си още колко маркучлета и глупости и не се оправя и неще да угасне веднага,а след няколко секунди.
Накрая се оказа запушено мущуче на самата вакум помпа(за гасенето включително,за обогатитела когато колата е студена и май за още нещо-не се сещам в момента).Оправих си я сам колата.Свалих маркучлето от вакум помпата и го почистих с медно телче.Тая кола и до ден днешен не е имала повече проблеми с гасненето.
Успех.
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#7 AGENTA

AGENTA

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 166 Мнения:
  • Град:Ботевград
  • Автомобил:
    190Е 2.3I 92г. ASD ABS
    190D 2000 83г.

Публикувано 10 декември 2008 - 09:26

Колега прегледай си тръбичките за вакум.Преди време имах същия проблем и смених бая работи но се оправи.
Оказа се че проблема ми е във фара, беше счупен от вътрешната страна.
Най лесно ще разбереш дали е от тях като запалиш и опиташ да ги дигнеш или свалиш ако не помръднат (или се помести само единия) проблема ти е от там успех :icon_welldone:
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#8 biratata

biratata

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 3 Мнения:

Публикувано 23 юли 2009 - 00:38

Здр. наскоро имах същият проблем и след като смених всички маркучлета по двигателя се оказа ключето за дигане и сваляне на фаровете ,то си деиства но не гасне колата.вързах тръбичките без него и като поработи малко почна да си гасне на момента.провери си всички маркучлета в коша ,защото примерно ако извадиш някое за фара няма да изгасне изобщо.успех.
  • 0

#9 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 октомври 2012 - 15:59

И моята 190-ка спря да гасне мислех че проблема е от вакума на помпата.
Проверката я направих като извадих маркуча който отива към клапана на помпата от тук.
Публикувано изображение
Кафявият маркуч който влиза в този клапан (който клапан незнам за какво е : ) )
Ако като дръпнете тоест засмучете (не надувате) двигателя изгасне, значи клапана на помпата е здрав проблема е в обратната посока.
До ключа аз най лесно стигнах като извадих таблото.
От долу са двата маркуча който отиват към контактният ключ.
На единият маркуч трябва да има вакум а на другият като направите вакум трябва да гасне двигателя.
Ако и двата са изправни значи проблема е в контактият ключ.


Някой да знае клапана на снимката за какво служи ?


Ето и един "HOW TO" материал за смяна на вакума на помпата.

http://dieselgiant.c...hutoffvalve.htm

Този пост е редактиран от staniola: 07 октомври 2012 - 20:53

  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#10 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 07 октомври 2012 - 21:15

staniolaq,въпреки проучванията ти,си мисля,че все пак ти е за смяна клапана на ГНП-то.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#11 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 октомври 2012 - 21:27

Клапана работи : )
Най-малкото като направиш вакум на маркуча към клапана ако не работи няма да гасне колата нали ?

Този пост е редактиран от staniola: 07 октомври 2012 - 21:28

  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#12 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 07 октомври 2012 - 23:51

Ако идва вакум до клапана,просто го смени.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#13 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 октомври 2012 - 06:42

Дилянски сигурно ги разбираш нещата но явно четеш през ред през два : )
  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#14 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 08 октомври 2012 - 07:56

Ако идва вакум до клапана,просто го смени.

Наистина чета през ред,ма е добре да се обръща внимание на моето писане.Предишния ми пост писах,ако идва вакум до клапана,туй ще рече ,че някой трябва да я направи тази проверка.Проблема в тия клапани е, не че не сработват с вакума,а в най-важния момент,мембраната вътре е просмукана и не е достатъчно изтеглянето на лостчето вътре.Обръщам внимание на масовите дефекти,пък всеки си прави проверка преди смяна на определен елемент.Първо се проверява вакума до помпата,след това обратно,като ти си направил втората проверка,ма не е достатъчно описанието за изправност.По принцип имаш и идно лостче за ръчно гасене,след махането на контактния ключ,ако лостчето пада,но двигателя не гасне,то къде е проблема да речем,пък ако няма вакум до помпата,търсиш вече защо няма.

Този пост е редактиран от dilqnski: 08 октомври 2012 - 07:57

  • 1
Никога не оставям магарето си в калта.

#15 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 октомври 2012 - 08:10

Разбирам те напълно и е така това което казваш. Предполагам че в някой случай ще е необходим повече от необходимият вакум който системата доставя за да може да изгасне мотора. Това ако е скъсана мембраната.
Но в случая свързах двете тръбички който отиват към контактният ключ директно една към друга и... колата изгасна : )
А до клапана вакум не стига през ключа.

Този пост е редактиран от staniola: 08 октомври 2012 - 08:10

  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни