проблем с автомата
Започната от borchev, 15 ное 2008 - 20:12:00
28 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 ноември 2008 - 20:12
zakusah predi plovdiv mi blokira avtomata purvo ne iskashe da vkluchi na poslednata skorost neznam i az na koq tova stana v dvijenie tochno predi plovdiv ot sofiq karah...do tam nqma problemi....posle sprqh i kolata trugva sys shut ot 2-ra i samo naa 2-ra i zadna ima....ne mi se shte da vadq mnoooogo pari za remont taka che vseki joker shte mi e ot mnooogo golqma polza
blagdarq predvaritelno i sori za maimunic=ata ama tuka druga nqma
kolata e w210 2.2 dizel ....AVTOMAAAAT
blagdarq predvaritelno i sori za maimunic=ata ama tuka druga nqma
kolata e w210 2.2 dizel ....AVTOMAAAAT
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#2
Публикувано 15 ноември 2008 - 20:15
ха са де... валве бодито ли е блокирало/задръстено?? спирачна лента за 2ра и 3та предавка ли е скъсал??
#3
Публикувано 16 ноември 2008 - 02:41
Толко си се шашнал,че чак си абравил да напишеш каква скоростна имаш.Като я оправиш дано пуснеш какво и е било.
УСПЕХ
УСПЕХ
.
#4
Публикувано 16 ноември 2008 - 17:28
автобуса пловдив-софия вози много добре Вени още веднъж много мерси а скоростната кутия идея си нямам каква е пише p,r,n,d,1,2,3,4 или нещо от сорта....а като модел идея си нямам кава е...утре ще се види мизерията с помпа....четох по темите че ако маслото нещо намалеело правело мизерии...та нещо от сорта ако се окаже ще е много добре
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#5
Публикувано 16 ноември 2008 - 17:53
а като се замисля преди това понякога много рядко като вкарам задна или директна имаше забавяне няколко секунди преди да зацепи...и понякога м/у 3-та и 4-та или м/у 2-ра и 3-та...само понякога имаше нещо като леко пребуксуване....ама рядко и то трябва да съм до дупка каз за да се усети
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#6
Публикувано 16 ноември 2008 - 18:42
не се шашкай толкова кутията ти е влезнала
в авариен режим това не значи непременно голяма повреда
като и направиш диагностика ще разбереш какво и е
в авариен режим това не значи непременно голяма повреда
като и направиш диагностика ще разбереш какво и е
#7
Публикувано 16 ноември 2008 - 19:24
Година на колата пак напиши и какьв мотор,ако дадеш и ВИН ти казвам какви скорости имаш и поне от какво може да са изброените проблеми
.
#8
Публикувано 16 ноември 2008 - 19:40
утре май ще ми се обадят от сервиза да кажат как стоят нещата...или във вторник сигурно
рамата ми е wdb2100041a318907
е220д 97 година по некое време
рамата ми е wdb2100041a318907
е220д 97 година по некое време
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#9
Публикувано 16 ноември 2008 - 19:49
722.603 или кратко 722.6 или по наченски 5 степенна електронна.Стискаш палци да не е намляла зьбни колелета вьтре макар,че като я отворят и ще се види как картера и е пьлен сьс стружки.
.
#10
Публикувано 16 ноември 2008 - 20:49
Самурайка,не чети тук,че това е твоя проблем.Да ви пусна ли на Крайслер Кросфайьр трансмисията кое и как става,тя е една и сьща с тая?Или да не ви пускам?
Айде в темата 722.9 ви пускам и за 722.6,че гледам това го няма из форума.
Айде в темата 722.9 ви пускам и за 722.6,че гледам това го няма из форума.
.
#11
Публикувано 16 ноември 2008 - 22:45
е остава и маслото да не си си следил.....
иначе ако намалее много маслото се изфорсирва между предавки, кога е на зор, или се забавя при включване на D или на R.
но симптомите са същите при проблеми с пакетите, износени дискове
дано е нещо дребно
иначе ако намалее много маслото се изфорсирва между предавки, кога е на зор, или се забавя при включване на D или на R.
но симптомите са същите при проблеми с пакетите, износени дискове
дано е нещо дребно
#12
Публикувано 17 ноември 2008 - 16:34
аааааа мерси за инфото колеги...някак си започвам да се отчайвам от живота .... най хубавите работи които имаше да се скапват по тая кола се скапаха преди да я пусна за продавжба
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#13
Публикувано 23 ноември 2008 - 19:00
такааааа ново двайсе-автомата уж бил оправен-понеже б ило под голямо налягане вътре покапвало върху някаква електроника на автомата или компютър или нещо такова по техни обяснения...и както и да е взех колата и всичко беше наред 150км от пловдив до софия....обаче в софия-греда па същата работа па у сервизен режим влезна...та мисълта ми е каква е процедурата по отстраняването на тоз теч и връщането на автомата в нормален режим отново
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#14
Публикувано 24 ноември 2008 - 00:11
487 лв ремонт на помпа почистване и диагностика на скорости....сравнително тънко минах са да видиме каде ще ми изчистят наистина скоростите
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#15
Публикувано 24 ноември 2008 - 05:28
Ква помпа,нали голямо налягане и течало???Флакон за чистене на цпирачки и прьскай по буксите,после смазваш контактите и караш за проба
.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни