проблем с автомата
Започната от borchev, 15 ное 2008 - 20:12:00
28 мнения по тази тема
#16
Публикувано 24 ноември 2008 - 15:42
горивната помпа ремонтираха....явно някво управеление на автомата де седяло се пълнело с масло...ама каде седи идея си нямам и кои букси да напръскам?
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#17
Публикувано 24 ноември 2008 - 18:17
Имаш едни като платки от горната част на трансмисията,там няма как да сигнеш,НО виж кьде ти влизат кабелите,има гумен ринг там който е слаба страна на тая трансмисия.Извади буксата и почисти с алкохол и виж как е.
P0730 ли ти е кода за грешка???Включва на втора и зацикля там?Ако е това ти давам смляно написано от аматьор как се поправя далаверката,но е на Английски.
Ще поровя за снимки да видим дали има.
Запази си линка дето пуснах за твойта трансмисия,че никой няма да си мрьдне прьста да го запази за форума и ще се затрупа след ден.Доста полезни неща има там,година го тьрсих това.
P0730 ли ти е кода за грешка???Включва на втора и зацикля там?Ако е това ти давам смляно написано от аматьор как се поправя далаверката,но е на Английски.
Ще поровя за снимки да видим дали има.
Запази си линка дето пуснах за твойта трансмисия,че никой няма да си мрьдне прьста да го запази за форума и ще се затрупа след ден.Доста полезни неща има там,година го тьрсих това.
.
#18
Публикувано 24 ноември 2008 - 18:20
Transmssion oil leak, passenger side...A connector, cable and o-rings were replaced and the TCM module/housing cleaned ..................
Remove the sound panel under the transmission. Remove the small metal protective shield on the passenger side of the transmission that limits your access to the plug. Plug is on the front passenger side of the transmission. Disconnect the plug. Remove the connector attached to the transmission by unscrewing the small (10mm or less) bolt inside the unit that holds it in place. Pull out the old unit. Installation is the reverse. Make sure that you are careful with the O rings on the new unit so that you don't create your own leak. Be aware that unless you have drained the fluid in the transmission, you will lose a little bit of fluid, maybe half a quart. Be prepared to catch it and add a like amount back. It is a relatively easy job.
Cost of the part was about ten bucks.
Превод искаш ли???Пестин цирки на задника да им излязат.Това е често срещан проблем с тия.На единия 140 сьм с такава трансмисия,не ме питай що четене пада.
Remove the sound panel under the transmission. Remove the small metal protective shield on the passenger side of the transmission that limits your access to the plug. Plug is on the front passenger side of the transmission. Disconnect the plug. Remove the connector attached to the transmission by unscrewing the small (10mm or less) bolt inside the unit that holds it in place. Pull out the old unit. Installation is the reverse. Make sure that you are careful with the O rings on the new unit so that you don't create your own leak. Be aware that unless you have drained the fluid in the transmission, you will lose a little bit of fluid, maybe half a quart. Be prepared to catch it and add a like amount back. It is a relatively easy job.
Cost of the part was about ten bucks.
Превод искаш ли???Пестин цирки на задника да им излязат.Това е често срещан проблем с тия.На единия 140 сьм с такава трансмисия,не ме питай що четене пада.
.
#19
Публикувано 24 ноември 2008 - 18:23
http://mbca.cartama....ead.php?t=11488
Горното е идея само,долното е десецкия на проблема сьс снимки.Няма да ги качвам у тоя форум,кой гледал............гледал,Мара се ожени.
http://www.mercedess...amp;postcount=1
Горното е идея само,долното е десецкия на проблема сьс снимки.Няма да ги качвам у тоя форум,кой гледал............гледал,Мара се ожени.
http://www.mercedess...amp;postcount=1
.
#20
Публикувано 24 ноември 2008 - 18:59
http://mbca.cartama....ead.php?t=11488
Горното е идея само,долното е десецкия на проблема сьс снимки.Няма да ги качвам у тоя форум,кой гледал............гледал,Мара се ожени.
http://www.mercedess...amp;postcount=1
Тая платка от долния линк не се ли намира под предния капак, доста по високо от кутията ? Ако е там как може да се е напълнила с масло ? На W220-ката ми правиха диагностика на кутията и всичко беше ОК, но тоя дето я прави ми каза чакай за всеки случай да ти проверя и платката и я извади, аз го питам защо и той ми обясни че можело там да има масло, тогава не повярвах че е възможно, но сега като гледам снимките май може.
#21
Публикувано 24 ноември 2008 - 19:10
Ми аз за тва сьс снимки карам,че иначе ме мислят за луд някои хора.За твоя модел не сьм ровил кьде е,да ровя ли????
.
#22
Публикувано 24 ноември 2008 - 19:13
Ми аз за тва сьс снимки карам,че иначе ме мислят за луд някои хора.За твоя модел не сьм ровил кьде е,да ровя ли????
Не се занимавай да търсиш, просто ми стана интересно. За моя модел мисля че е горе под предния капак в дясната кутия с електроника, така мисля защото съм виждал същата платка.
#23
Публикувано 24 ноември 2008 - 19:22
Представи си какво става с буксата долу като и изпусне ринга.Става мазана букса с масло,нещо като мазано дупе с тикви
.
#24
Публикувано 24 ноември 2008 - 19:58
transmssion oil leak, passenger side...A connector, cable and o-rings were replaced and the TCM module/housing cleaned ..................
Remove the sound panel under the transmission. Remove the small metal protective shield on the passenger side of the transmission that limits your access to the plug. Plug is on the front passenger side of the transmission. Disconnect the plug. Remove the connector attached to the transmission by unscrewing the small (10mm or less) bolt inside the unit that holds it in place. Pull out the old unit. Installation is the reverse. Make sure that you are careful with the O rings on the new unit so that you don't create your own leak. Be aware that unless you have drained the fluid in the transmission, you will lose a little bit of fluid, maybe half a quart. Be prepared to catch it and add a like amount back. It is a relatively easy job.
Cost of the part was about ten bucks.
превод в ефир-поправяй ако има грешки ама не съм говорил американски от малък
махни звуковия панел?!?! под трансмисията махни малкия метален протектор откъм дошофьорската част на трансмисията-това осигурява достъп до козлето което е от предната страна на пътника на трансмисията , изключва се куплунга маха се конектора закачен за трансмисията със 10 мм или по малко винче де го държи на место и махаш старото козле и слагаш новото....като гледам това е по същество....утре съм на снега под колата пък да видим кво ще става
Remove the sound panel under the transmission. Remove the small metal protective shield on the passenger side of the transmission that limits your access to the plug. Plug is on the front passenger side of the transmission. Disconnect the plug. Remove the connector attached to the transmission by unscrewing the small (10mm or less) bolt inside the unit that holds it in place. Pull out the old unit. Installation is the reverse. Make sure that you are careful with the O rings on the new unit so that you don't create your own leak. Be aware that unless you have drained the fluid in the transmission, you will lose a little bit of fluid, maybe half a quart. Be prepared to catch it and add a like amount back. It is a relatively easy job.
Cost of the part was about ten bucks.
превод в ефир-поправяй ако има грешки ама не съм говорил американски от малък
махни звуковия панел?!?! под трансмисията махни малкия метален протектор откъм дошофьорската част на трансмисията-това осигурява достъп до козлето което е от предната страна на пътника на трансмисията , изключва се куплунга маха се конектора закачен за трансмисията със 10 мм или по малко винче де го държи на место и махаш старото козле и слагаш новото....като гледам това е по същество....утре съм на снега под колата пък да видим кво ще става
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#25
Публикувано 24 ноември 2008 - 20:01
Да при мен имаше такъв проблем ,сменихме 2 опръстена и почистих комутатора горе ,изтрих ме грешките и за сега няма проблем.Маслото не беше добре накиснало блока.
#26
Публикувано 24 ноември 2008 - 20:03
а речника ме наака от смях
transmssion петрол течащ, пътнически страна ... А конектор, кабелни и О-пръстени бяха заменени и TCM модул / жилищно почистват ..................
Премахване на звука панела в рамките на предаването. Премахване на малката метална защитна щит на пътническите част на предаването, която ограничава достъпа до гнездото. Plug е на пътник на предната страна на предаването. Извадете щепсела. Премахване на съединителя, свързани с предаването по unscrewing на малки (10 мм или по-малко) болт вътре в самата структура, която я държи на място. Извадя стара единица. Инсталацията е обратната. Уверете се, че сте внимателни с О пръстена за новата единица, така че да не създават свой собствен изтичането. Бъдете наясно, че ако сте изцедена на течност в предаването, ще изгубите малко течност, може би половин кварта. Бъдете готови да се хванем и да добавите подобен сума обратно. Тя е сравнително лесна работа.
Цената на тази част е около десет кинта.
transmssion петрол течащ, пътнически страна ... А конектор, кабелни и О-пръстени бяха заменени и TCM модул / жилищно почистват ..................
Премахване на звука панела в рамките на предаването. Премахване на малката метална защитна щит на пътническите част на предаването, която ограничава достъпа до гнездото. Plug е на пътник на предната страна на предаването. Извадете щепсела. Премахване на съединителя, свързани с предаването по unscrewing на малки (10 мм или по-малко) болт вътре в самата структура, която я държи на място. Извадя стара единица. Инсталацията е обратната. Уверете се, че сте внимателни с О пръстена за новата единица, така че да не създават свой собствен изтичането. Бъдете наясно, че ако сте изцедена на течност в предаването, ще изгубите малко течност, може би половин кварта. Бъдете готови да се хванем и да добавите подобен сума обратно. Тя е сравнително лесна работа.
Цената на тази част е около десет кинта.
" самозадоволяването е за удоволствие-
еването за престиж"
#27
Публикувано 21 август 2009 - 15:41
iskam da popitam ne6to.moq e w210 e 300 dizel.avomaik.kato smenq skorosti i se polu4ava pridarpvane i tupkane?ot kakvo moje da e samo pri niski oboroti se polu4ava tova
#28
Публикувано 21 август 2009 - 16:33
иди да ти регулират вакуума на кутията
е ако не се оправи значи имаш омекнали
пружини в хидравличния блок т.н. мозък
е ако не се оправи значи имаш омекнали
пружини в хидравличния блок т.н. мозък
#29
Публикувано 03 септември 2009 - 08:57
Kолеги карам е200 автомат 96г при копуване на колата смених масло на автомата в началото когато потеглях от 1 на 2 превключваше на много високи обороти примено към 2.500 и то с яко предърпване така се случи 2 или 3 пъти и за сега не се е повторили имам ли основания да се притеснявам.....................Маслото купих от балкан стар наляхме 7 литра при премерване беше на максимума казаха да не го пипаме сменен е и филтър и гарнитура.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни