Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Автоматични скорости - проблем


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 Майсторо

Майсторо

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W212 E 250 CDI 2011 ELEGANCE Е 290 TURBO DIESEL 1999 CLASIC
    NISSAN MIKRA 1.3 NCVT avtomatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 ноември 2008 - 20:29

Колеги моля за малко помощ . Колата ми е W210 Е класа 99год. 2.9 ТД автоматик. Имам проблем със скоростите . На P и на N има шум докато работи мотора а като вклуча на D или на R шума изчезва . При потегляне понякога се чува тракане но после изчезва . Дайте съвет къде да я закарам
  • 0
НПубликувано изображение НИКОГА НЕ КАЗВАЙ НИКОГА

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 14 ноември 2008 - 23:01

така май ми се струва, че имаш дефект в хидро-трансформатора.
възможна е счупена лопатка, която дрънчи вътре на п.х.

я опиши шума. теч има ли?
  • 0

#3 Рифела

Рифела

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 295 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 14 ноември 2008 - 23:11

Колега,предполагам кутията ти е 722.6,а тоя шум така обяснен не го разбираме с колегата Lorinser,опитай да го изпееш и го изпрати,ако ли не в Джемини 4 на сто процента ще го оправят.
  • 0
Публикувано изображение



Публикувано изображение

#4 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 14 ноември 2008 - 23:29

... сетих се един в германия как го накараха да имитира, наживо по радиото, трабанта му как работел--после дойде crazy frog.

джемини4
коко от дървеница е много добър, май е best
недко от разсадника
automatic service в хладилника..
  • 0

#5 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 15 ноември 2008 - 03:09

Давам сьвет да си погледнеш тампоните на мотора и на скоростите.

Ако те са здрави ти казвам един от най-често срещаните проблеми с тия скорости.Един лагер е с бронзова втулка като след 2001 е сменен с ролков лагер ма ти до там не си я докарал както и аз.На около 250 000 - 300 000 тая втулка се износва,почва да изпуска налягане и някои зьбчатки / да не обяснявам сега коя кога работи / зацепват по време когато трябва да са свободни.Прави всичко на салата,маслото е черно,а в картера обикновенно има парченца от зьбните колелета.Това при положение,че леко изпуска,ако се строши това те оставя на улицата,а вьтре е мазало.Отваря се цялата кутия като ремонта тук е около 1500-2000$.

Ако четеш странни езици метни едно очо на тия долу.

http://www.transmiss...echSpeaking.htm
  • 0
.

#6 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 15 ноември 2008 - 04:15

На тая трансмисия се прави и електронна диагностика,да я закачат и ще си каже.И за предния модел е нормално /ууууууууу ма е така / да се чува лек шум на паркинг или неутрална.
  • 0
.

#7 Майсторо

Майсторо

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W212 E 250 CDI 2011 ELEGANCE Е 290 TURBO DIESEL 1999 CLASIC
    NISSAN MIKRA 1.3 NCVT avtomatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 ноември 2008 - 16:07

така май ми се струва, че имаш дефект в хидро-трансформатора.
възможна е счупена лопатка, която дрънчи вътре на п.х.

я опиши шума. теч има ли?

Шума е точно като на разбит лаге на блоковата ос на скоростите , но интересното е че като вклуча на директна скорост изчезва. А иначе няма никакъв теч.
  • 0
НПубликувано изображение НИКОГА НЕ КАЗВАЙ НИКОГА

#8 Майсторо

Майсторо

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W212 E 250 CDI 2011 ELEGANCE Е 290 TURBO DIESEL 1999 CLASIC
    NISSAN MIKRA 1.3 NCVT avtomatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 ноември 2008 - 16:14

... сетих се един в германия как го накараха да имитира, наживо по радиото, трабанта му как работел--после дойде crazy frog.

джемини4
коко от дървеница е много добър, май е best
недко от разсадника
automatic service в хладилника..

А някой да има телефон за връзка , понеже не сам от София . Идеята е да се обадя първо и тогава да я карам а пътна помощ в джемини 4
  • 0
НПубликувано изображение НИКОГА НЕ КАЗВАЙ НИКОГА

#9 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 15 ноември 2008 - 20:18

за джемини съм чували и добри и лоши отзиви...

за коко май все още не съм чул лошо. предполагам, че Lusco му има номера..
  • 0

#10 ИВЧО

ИВЧО

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 130 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Из родината

Публикувано 15 ноември 2008 - 20:29

.......... недко от разсадника ...........
Лично го познавах,защото вече сигурно ме е забравил ....... Работил е много години във Ferarri!!!!!! Само с автоматици се е занимавал ...... Да не се приема като реклама!!!!! :)
  • 0

#11 Майсторо

Майсторо

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W212 E 250 CDI 2011 ELEGANCE Е 290 TURBO DIESEL 1999 CLASIC
    NISSAN MIKRA 1.3 NCVT avtomatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 ноември 2008 - 23:30

Ивчо, споко със суперлативите - може да изиграят лоша шега...
Аз също го познавам,

колегата Майсторо със сигурност няма да отиде в споменатите сервизи, защото са му далече!!!!
и понеже не си е попълнил профила, аз предполагам, че ще отиде при Джордеску в Силистра,

или при бай Миле Бугарина в Струмица, Македонско - където му е по-близо

знам аз, знам...
пиши от къде си , майсторе, че не ти знам името.....
да ти дам акъл

колега от Благоевград съм . Не е проблем да се докара колата , само ми препоръчайте къде има свестен майстор. Чух за сервиз на Черни връх. Автоцентър автоматик . Някакви отзиви за тях ?
  • 0
НПубликувано изображение НИКОГА НЕ КАЗВАЙ НИКОГА

#12 Майсторо

Майсторо

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W212 E 250 CDI 2011 ELEGANCE Е 290 TURBO DIESEL 1999 CLASIC
    NISSAN MIKRA 1.3 NCVT avtomatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 март 2009 - 19:19

Проблема със скоростите се реши колеги. Benz boss беше поставил точна диагноза . След смяна на цялата скоростна кутия, колато вече върви и няма шумове . Имам само едно леко притеснение и моля за съвет. Със старите скорости колата беше някак си по пъргава и като и подам малко повече газ веднага ми светваше триъгълника за буксуване ,и при съвсем леко докосване на газта колата потегляше веднага , докато сега не е така .Сега иска подаване на повече газ и не иска да забуксува като по рано . Буксува при много повече подадена газ . Та питането ми е от какво ли може да е ? Дали някой на е имал подобен проблем ? Мерси предварително .

PS . Не бях в страната и затова пиша чак сега за резултата .
  • 0
НПубликувано изображение НИКОГА НЕ КАЗВАЙ НИКОГА

#13 vanko

vanko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 292 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 11 април 2009 - 05:41

Радикално решение! А как исках да разбера каква точно е била повредата....
  • 0
Всеки нехарактерен шум в колата след време става характерен!
Публикувано изображение

#14 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 11 април 2009 - 14:22

да не си на зимен режим
другото е да не е хубав "новия " хидротрансформатор
  • 0

#15 Майсторо

Майсторо

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W212 E 250 CDI 2011 ELEGANCE Е 290 TURBO DIESEL 1999 CLASIC
    NISSAN MIKRA 1.3 NCVT avtomatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 април 2009 - 19:06

И аз си мисля че проблема е в хидротрансформатора и се чудя дали да не сложа стария който остана от счупените скорости . А на старите се беше счупила кошницата и редуктора за 1 ва и 2 ра предавка .
  • 0
НПубликувано изображение НИКОГА НЕ КАЗВАЙ НИКОГА




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни