Автоматични скорости - проблем
Започната от Майсторо, 14 ное 2008 - 20:29:45
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 ноември 2008 - 20:29
Колеги моля за малко помощ . Колата ми е W210 Е класа 99год. 2.9 ТД автоматик. Имам проблем със скоростите . На P и на N има шум докато работи мотора а като вклуча на D или на R шума изчезва . При потегляне понякога се чува тракане но после изчезва . Дайте съвет къде да я закарам
#2
Публикувано 14 ноември 2008 - 23:01
така май ми се струва, че имаш дефект в хидро-трансформатора.
възможна е счупена лопатка, която дрънчи вътре на п.х.
я опиши шума. теч има ли?
възможна е счупена лопатка, която дрънчи вътре на п.х.
я опиши шума. теч има ли?
#4
Публикувано 14 ноември 2008 - 23:29
... сетих се един в германия как го накараха да имитира, наживо по радиото, трабанта му как работел--после дойде crazy frog.
джемини4
коко от дървеница е много добър, май е best
недко от разсадника
automatic service в хладилника..
джемини4
коко от дървеница е много добър, май е best
недко от разсадника
automatic service в хладилника..
#5
Публикувано 15 ноември 2008 - 03:09
Давам сьвет да си погледнеш тампоните на мотора и на скоростите.
Ако те са здрави ти казвам един от най-често срещаните проблеми с тия скорости.Един лагер е с бронзова втулка като след 2001 е сменен с ролков лагер ма ти до там не си я докарал както и аз.На около 250 000 - 300 000 тая втулка се износва,почва да изпуска налягане и някои зьбчатки / да не обяснявам сега коя кога работи / зацепват по време когато трябва да са свободни.Прави всичко на салата,маслото е черно,а в картера обикновенно има парченца от зьбните колелета.Това при положение,че леко изпуска,ако се строши това те оставя на улицата,а вьтре е мазало.Отваря се цялата кутия като ремонта тук е около 1500-2000$.
Ако четеш странни езици метни едно очо на тия долу.
http://www.transmiss...echSpeaking.htm
Ако те са здрави ти казвам един от най-често срещаните проблеми с тия скорости.Един лагер е с бронзова втулка като след 2001 е сменен с ролков лагер ма ти до там не си я докарал както и аз.На около 250 000 - 300 000 тая втулка се износва,почва да изпуска налягане и някои зьбчатки / да не обяснявам сега коя кога работи / зацепват по време когато трябва да са свободни.Прави всичко на салата,маслото е черно,а в картера обикновенно има парченца от зьбните колелета.Това при положение,че леко изпуска,ако се строши това те оставя на улицата,а вьтре е мазало.Отваря се цялата кутия като ремонта тук е около 1500-2000$.
Ако четеш странни езици метни едно очо на тия долу.
http://www.transmiss...echSpeaking.htm
.
#6
Публикувано 15 ноември 2008 - 04:15
На тая трансмисия се прави и електронна диагностика,да я закачат и ще си каже.И за предния модел е нормално /ууууууууу ма е така / да се чува лек шум на паркинг или неутрална.
.
#7
Публикувано 15 ноември 2008 - 16:07
Шума е точно като на разбит лаге на блоковата ос на скоростите , но интересното е че като вклуча на директна скорост изчезва. А иначе няма никакъв теч.така май ми се струва, че имаш дефект в хидро-трансформатора.
възможна е счупена лопатка, която дрънчи вътре на п.х.
я опиши шума. теч има ли?
#8
Публикувано 15 ноември 2008 - 16:14
А някой да има телефон за връзка , понеже не сам от София . Идеята е да се обадя първо и тогава да я карам а пътна помощ в джемини 4... сетих се един в германия как го накараха да имитира, наживо по радиото, трабанта му как работел--после дойде crazy frog.
джемини4
коко от дървеница е много добър, май е best
недко от разсадника
automatic service в хладилника..
#9
Публикувано 15 ноември 2008 - 20:18
за джемини съм чували и добри и лоши отзиви...
за коко май все още не съм чул лошо. предполагам, че Lusco му има номера..
за коко май все още не съм чул лошо. предполагам, че Lusco му има номера..
#10
Публикувано 15 ноември 2008 - 20:29
.......... недко от разсадника ...........
Лично го познавах,защото вече сигурно ме е забравил ....... Работил е много години във Ferarri!!!!!! Само с автоматици се е занимавал ...... Да не се приема като реклама!!!!!
Лично го познавах,защото вече сигурно ме е забравил ....... Работил е много години във Ferarri!!!!!! Само с автоматици се е занимавал ...... Да не се приема като реклама!!!!!
#11
Публикувано 15 ноември 2008 - 23:30
колега от Благоевград съм . Не е проблем да се докара колата , само ми препоръчайте къде има свестен майстор. Чух за сервиз на Черни връх. Автоцентър автоматик . Някакви отзиви за тях ?Ивчо, споко със суперлативите - може да изиграят лоша шега...
Аз също го познавам,
колегата Майсторо със сигурност няма да отиде в споменатите сервизи, защото са му далече!!!!
и понеже не си е попълнил профила, аз предполагам, че ще отиде при Джордеску в Силистра,
или при бай Миле Бугарина в Струмица, Македонско - където му е по-близо
знам аз, знам...
пиши от къде си , майсторе, че не ти знам името.....
да ти дам акъл
#12
Публикувано 03 март 2009 - 19:19
Проблема със скоростите се реши колеги. Benz boss беше поставил точна диагноза . След смяна на цялата скоростна кутия, колато вече върви и няма шумове . Имам само едно леко притеснение и моля за съвет. Със старите скорости колата беше някак си по пъргава и като и подам малко повече газ веднага ми светваше триъгълника за буксуване ,и при съвсем леко докосване на газта колата потегляше веднага , докато сега не е така .Сега иска подаване на повече газ и не иска да забуксува като по рано . Буксува при много повече подадена газ . Та питането ми е от какво ли може да е ? Дали някой на е имал подобен проблем ? Мерси предварително .
PS . Не бях в страната и затова пиша чак сега за резултата .
PS . Не бях в страната и затова пиша чак сега за резултата .
#14
Публикувано 11 април 2009 - 14:22
да не си на зимен режим
другото е да не е хубав "новия " хидротрансформатор
другото е да не е хубав "новия " хидротрансформатор
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни