Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 2 гласа

Проект: 190е 2.5-16в турбо


  • Please log in to reply
777 мнения по тази тема

#346 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 ноември 2010 - 10:48

До колкото знам на ранните 3.0-24 глави портовете са кръгли и колекторите стават. Ако си говорим честно, то тази кола никога няма да е завършена като проект тъй като с това си запълвам свободното време, ако не е тя чопля по другите коли (което не е хубаво), а от клуба не са я виждали просто щото не съм идвал на среща ;) , инак колата си навърта доволно километри и то на пълна газ т.е. не я жаля (то и затова я правя така ).... е вярно ,че на всеки 6000 - 10000 км влиза в бокса ама при такива коли се случва,при мен по-често :( (явно съм карък).
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#347 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 ноември 2010 - 08:43

Вчера отворихме двигателя, ето малък разказ с картинки :

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

двигателя вън !

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Щетите:

- съединителя, последно време понякога трудно включваше

Публикувано изображение


- ето какво се случва като превърти лагер на 5-та при 5000 - 5500 оборота

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение


Общо взето щетите са доста, превъртели лагери на 2-ри,3-ти и 6-ти цилиндър, надран вал и заминала пета на биела (снимките са от 2-ри цил.).
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#348 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 23 ноември 2010 - 10:04

Колата претърпява интересни ъпгрейди, 2.5-16, после 3.0, после ако е 3.2-24, все по големи двигатели и докъде ли ще стигне това :lol:
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#349 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 ноември 2010 - 17:07

Докъде ли ще стигне това -> :dontknow: . Малка корекция, новия е 3.0-24в, т.е. като обем не е по-голям ама се надявам да е по-силен :lol: . Също така се надявам с малко късмет този да е последния за доста време напред :cool: .
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#350 caki

caki

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Град:Разград
  • Интереси:коли,тенис и ...
  • Автомобил:
    Mercedes 190 Е
    Mercedes 200 CE

Публикувано 26 ноември 2010 - 08:51

Там където си сложил гребена не е ли демфер ? Само питам :)
В момента бера ядове с него и най-вероятно ще го заваря.
  • 0

#351 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 ноември 2010 - 09:07

Да, 60-2 гребена е на мястото на демфера. При новия мотор обаче мисля да оставя демфера тъй като доста хора казват ,че не е добре да се кара без него.
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#352 caki

caki

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Град:Разград
  • Интереси:коли,тенис и ...
  • Автомобил:
    Mercedes 190 Е
    Mercedes 200 CE

Публикувано 26 ноември 2010 - 10:13

Мен ме притеснява да не ми бягат градус ,два с тоя демфер. Затова искам да го заваря но ме притеснява да не го изтегли заварката защото там се гони десетата от мм. и да прецакам цялата работа.
  • 0

#353 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 ноември 2010 - 09:26

Да, ако е монтирано на демфера има вероятност да ти бяга аванса което не е хубаво. Аз още обмислям как да монтирам 60-2 и да запазия демфера. До колкото съм чел има вариант да се ползва маховик от по-новите модели, те били с 60-2 на тях но до момента не съм проверил дали ще стане.
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#354 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 ноември 2010 - 09:32

Разглобихме новия мотор за да се почисти (доста време не е каран) и да се провери дали всичко е както трябва. Ще се сменят основни и биелни лагери като преди това ще се премери вала.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Гарнитурата за главата с дебелина 2.64мм, би трябвало да ми даде степен на сгъстяване между 9.2 и 9.3 .

Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#355 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 14 януари 2011 - 17:33

Да те питам още ли си с кутията от 2.5-16V? Че тук възникна един случай дали на 190тка 2.6 М103 5 скорости ръчна ще може да се монтира гетраг, и евентуално дали трябва да се преправя нещо, кардана със същата дължина ли е или трябва и той да се вземе с кутията?.. Ще се радвам да дадеш мнение по въпроса :)
  • 0
Follow your own star...

#356 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 януари 2011 - 13:37

Няма проблем да се монтира гетраг на м103/м104 мотор, аз съм с гетраг-а от 2.5-16в. Щом 2.6 е ръчни скорости, според мен няма да има нужда да преравяте каквото и да е по кардана.
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#357 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 16 януари 2011 - 19:39

Няма проблем да се монтира гетраг на м103/м104 мотор, аз съм с гетраг-а от 2.5-16в. Щом 2.6 е ръчни скорости, според мен няма да има нужда да преравяте каквото и да е по кардана.


A съединителя трябва ли да се взема или ще стане настоящия? И гетрага в конкретния случай е от 2.3-16в, но предполагам че са еднакви?
  • 0
Follow your own star...

#358 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 януари 2011 - 12:57

Гетрага е един и същ, може да ползвате настоящия съединител .



Малко да ъпдейтна моя проект, мотора е събран и събота го пъхнахме в коша (капака на клапаните ще се боядиса в черно).

Публикувано изображение

Вече си имам и двудисков съединител
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#359 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 януари 2011 - 13:21

Мислиш ли да го караш атмосферен отначало, както беше с М103-то, или директно се турбинира
  • 0

M112.940 inside

 

 


#360 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 януари 2011 - 14:26

Директно се турбинира :D
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни