Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 2 гласа

Проект: 190е 2.5-16в турбо


  • Please log in to reply
777 мнения по тази тема

#361 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3818 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 януари 2011 - 16:15

Директно се турбинира :D



ХАХА при Жорката няма 5-6 :beer:
  • 0

#362 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 5573 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 17 януари 2011 - 20:03

пичове, кво е това гет раг?

сега съм замислил да си монтирам ръчна кутия на моето 124-500.
вече знам че кутията която се ползва оригинално е от М110 2.8
фланец--вероятно ще поръчам оригиналният от мерцедес. Дано не е много скъп.
и голмия проблем ми е съединителя.
Жоре ти откъде вз този двумасов маховик и всички части към него до лагера? колко пари? марка?
  • 0

#363 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 януари 2011 - 23:02

GETRAG е марката на ръчната 5-степенна скоростна кутия която се ползва в 2.3/2.5-16в, общото мнение е че това е най-здравата ръчна скоростна кутия за мерцедес. Съединителя е правен от момчетата от Hedonist (сервиза където си правя колата). Общо взето е преработен моя маховик като се ползват два феродови диска от ц230 компресор (по спомен).
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#364 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1747 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93
    W140 400SE '92
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 януари 2011 - 23:25

Браво Жорка успех с проекта : ))
Пък да се надяваме скоро ще ме повозиш в бърза 190-ка. Че съм свикнал с моята икономична :flagMB new:
Мойта кола седи ли още там :happy:
  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#365 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1659 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 18 януари 2011 - 16:56

пичове, кво е това гет раг?

сега съм замислил да си монтирам ръчна кутия на моето 124-500.
вече знам че кутията която се ползва оригинално е от М110 2.8
фланец--вероятно ще поръчам оригиналният от мерцедес. Дано не е много скъп.
и голмия проблем ми е съединителя.
Жоре ти откъде вз този двумасов маховик и всички части към него до лагера? колко пари? марка?


Гетраг са производители на скоростни кутии, до колкото знам освен на 2.3-16 и 2.5-16 (обратната 1ва) техни модели кутии се ползват и при БМВ.. Иначе както каза жорето това в общи линии е най здравата ръчна кутия която някога се е монтирала на мерцедес, както знаеш при мерцедес ръчните кутии са дефицит, на всичко се слага автомат. По принцип за моята 190тка плана ми е абсолютно същия - 5.0 М117+гетраг, най малкото за да не си режа тунела, защото автоматичната кутия по всяка вероятност няма да влезе.. Намерил съм си двигател но още не съм го купил защото уж имаше някакви проблеми, а кутиите вече са истинския проблем, за на братовчед ми 190тката 2.6 сега намерихме от сливен един гетраг да и го слагаме, той има планове за М104 турбо и ще му трябва яка кутия..


Жоре, спирачките ти от каква кола са и болт-он ли са или трябва преправяне, и ако да какво се преправя?
  • 0
Follow your own star...

#366 Subsonic

Subsonic

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 3232 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W 124 230E, 91
    W 124 260E, 89

Публикувано 18 януари 2011 - 18:11

пичове, кво е това гет раг?

сега съм замислил да си монтирам ръчна кутия на моето 124-500.
вече знам че кутията която се ползва оригинално е от М110 2.8
фланец--вероятно ще поръчам оригиналният от мерцедес. Дано не е много скъп.
и голмия проблем ми е съединителя.
Жоре ти откъде вз този двумасов маховик и всички части към него до лагера? колко пари? марка?


Бояне, според мен ти имаш нужда от друг диф, не от друга кутия. Трябва ти възможно най-дългия диф който може да се намери - 2.9 или 3.07, мисля че от 300ТД или нещо такова. 3.27, колкото е оригинално на купето, му идва късичък за да натовари добре мотора.
  • 0

________________________________________

Sportline front anti-roll bar
Lowered suspension
3 degrees cam retard
3 degrees extra spark advance
Brabus style rear muffler


#367 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 5573 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 18 януари 2011 - 19:29

автоматика на М117 влиза без да режеш тунела на 190тка. но ще имаш ядове с доста други неща.

Стънчо--дифове имам да се зария.
Но ми писна автомата
  • 0

#368 Subsonic

Subsonic

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 3232 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W 124 230E, 91
    W 124 260E, 89

Публикувано 19 януари 2011 - 00:10

Пробвай, понякога малките промени водят до голяма разлика ;)

Оригинално този мотор и кутия идват с 2.24 или 2.72 диф, в зависимост от това дали са на луксозен седан или спортно купе.
  • 0

________________________________________

Sportline front anti-roll bar
Lowered suspension
3 degrees cam retard
3 degrees extra spark advance
Brabus style rear muffler


#369 MB_W124

MB_W124

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 413 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Елхово
  • Автомобил:
    W124-200ce 1994
    W202-C200 cdi 2000

Публикувано 22 януари 2011 - 13:46

Работата на Боян я усещам да става дебела..!!! :beer: Жоре браво само така давай напред струва ми се след време ще профучиш с V8 Biturbo.. :D :D
  • 0
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#370 Subsonic

Subsonic

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 3232 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W 124 230E, 91
    W 124 260E, 89

Публикувано 07 февруари 2011 - 11:51

Един въпорос към Жорето:

Как точно работи G-tech-a?

Гледах че има акселерометър и сложен GPS применик, но изисква ли някакъв инпут от датчици на автомобила или не?
  • 0

________________________________________

Sportline front anti-roll bar
Lowered suspension
3 degrees cam retard
3 degrees extra spark advance
Brabus style rear muffler


#371 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 февруари 2011 - 13:17

Този който аз имам ползва акселерометър (3-посочен), не изисква вход от датчици само му трябва захранване от запалката . Оборотите ги хваща от захранването (калибрират се за да са точни) но има проблеми с някои коли.
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#372 Subsonic

Subsonic

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 3232 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W 124 230E, 91
    W 124 260E, 89

Публикувано 07 февруари 2011 - 13:53

Ако е само плъг-енд-плей и не ти пречи - мога ли да го заема срещу заплащане за 2-3 ръна?

Много ми е любитно как е разположена кривата на въртящия момент на 102 мотор.

Търсил съм доста информация по въпроса, но не съм виждал крива на сток 102 мотор.
  • 0

________________________________________

Sportline front anti-roll bar
Lowered suspension
3 degrees cam retard
3 degrees extra spark advance
Brabus style rear muffler


#373 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 февруари 2011 - 15:54

Заплащане ... стига глупости :) . Моя г-тек в момента е в Благоевград, тези събота ще го взема и няма проблем да замерим колата просто трябва да се уговорим .
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#374 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 февруари 2011 - 10:21

Малко снимки от тази събота, колата е почти готова, остава само да се направи изпускателния колектор за турбото.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#375 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 март 2011 - 10:23

Така, колата вече пали, работи и с раздвижва. Остана само да се довърши изпускателния колектор, ето снимки до къде сме го докарали, 3 и 4 цил. можеха да са малко по-добре но за сега остават така (толкова за 2-3 часа работа :) ).

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

... и 2-ве снимка на самта кола :-D
Публикувано изображение

Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни