Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 2 гласа

Проект: 190е 2.5-16в турбо


  • Please log in to reply
777 мнения по тази тема

#331 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2885 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 20 септември 2010 - 11:18

Зимай читаво каре , опразни си джоба ама да ти е сигурно , защото то отнася бая болка :kill_myself:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#332 Skull

Skull

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 218 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 20 септември 2010 - 21:17

joreto си прави количката не се шегува. Аз лично гледам и искрено завиждам.. след 2-3 месеца като се прибера в любимата БГ, току виж се наредя на старта до него ;)
  • 0

#333 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 септември 2010 - 10:07

mbthepower, за читаво каре е ясно, това което се опитвам да разбера сега е дали има по-здраво каре от МБ (може и да е от друга марка) което да стане, примерно от бус, джип и т.н.
Skull, няма как, колата трябва да се развива докато не стигне състоянието което желая :) .
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#334 Skull

Skull

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 218 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 22 септември 2010 - 11:47

mbthepower, за читаво каре е ясно, това което се опитвам да разбера сега е дали има по-здраво каре от МБ (може и да е от друга марка) което да стане, примерно от бус, джип и т.н.
Skull, няма как, колата трябва да се развива докато не стигне състоянието което желая :) .



питай Роман(pumpish) за карето ... тия там не си играят само издевателстват, та той съм сигурен ще те ориентира.
  • 0

#335 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 октомври 2010 - 08:54

Ето клип 0-200км/ч на 0.5 бара.

0-200км
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#336 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 630 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 01 ноември 2010 - 07:47

Добре се набира :)
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#337 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 ноември 2010 - 09:24

Общо взето бива, снимано е на Дупница, посоката е нагоре по наклона с 100+кг пътник. На клипа 0-200км/ч е ~22-23 sec което си е бавно, реално само с мен колата ги прави за ~ 19sec (на 0.5 бара, наколко замервания). Лошото е че в неделия май маслената помпа здаде багажа (при връщане на газта при 220км/ч налягането падна на 0 ) и замина някой лагер (почна да тропа), та тия дни ще се отваря мотора :( .
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#338 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 5573 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 01 ноември 2010 - 11:17

ами маслената помпа необича обороти-7000+ затва е ограничителя на 6200об/мин

Или си с оборотомера от 4цилиндровата? тогава ще мери x1,4 някъде
  • 0

#339 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 ноември 2010 - 11:33

Оборотомера е от 6-цил мерцедес (w124) но пак има отклонение/грешка в показанията, реално 7000 оборота са ~6500-6600 по megasquirt-а .
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#340 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2512 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    не мерси ,имам си
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 ноември 2010 - 12:29

А защо не дойде на събора да и се порадваме или ела поне на някоя среща . И ние сме хора да изплакнем очички :)
Поздрави и Успех!
  • 0

MERCEDES-BENZ The Best or Nothing!
 


#341 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3800 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 01 ноември 2010 - 17:10

joreto,
Махни тая скапана изолация от дюшамето на колата
Ще рониш крокодилски сълзи след ...2 години(може и да не станат точно 2)
От мен - това помощ
Нататък слушай ...Lorinser

Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#342 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 630 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 01 ноември 2010 - 19:37

ами маслената помпа необича обороти-7000+ затва е ограничителя на 6200об/мин

Или си с оборотомера от 4цилиндровата? тогава ще мери x1,4 някъде

Лошо е станало на Жоро с колата, но имам въпрос - Защо маслената помпа не обича обороти 7000+ ? да не би дебита да идва в повече и разтоварващия клапан да не смогва?
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#343 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 5573 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 01 ноември 2010 - 23:32

всъщност всяка част на старите мерцедеси е проектирана със запас +30%, тоест да може да издържи на повече от предвиденото..
Явно просто е била изхабена и новото юркане и е дошло вповече. гадното е скапването биелния лагер, дано коляновия е здрав.
  • 0

#344 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 ноември 2010 - 09:32

А защо не дойде на събора да и се порадваме или ела поне на някоя среща . И ние сме хора да изплакнем очички :)
Поздрави и Успех!


Късно разбрах за събора, пък и напоследък така се случи ,че събота и неделя имам доста ангажименти и затова пропуснах :( .

joreto,
Махни тая скапана изолация от дюшeмето на колата
Ще рониш крокодилски сълзи след ...2 години(може и да не станат точно 2)
От мен - това помощ
Нататък слушай ...Lorinser

Поздрави
:4036:


Предполагам имаш предвит ,че може да се образува влага и да почне да гние колата....честно казано аз вече съм я прежалил та и да почне да гние най-много да взема друго купе и да прехвърля нещата. Общо взето знам 3-ма дето са ползвали подобна изолация за пода и вратите и до момента нямат проблем, но времето ще покаже.

......
Явно просто е била изхабена и новото юркане и е дошло вповече. гадното е скапването биелния лагер, дано коляновия е здрав.


Според мен точно това е проблема. Сега като се замисля ако бях внимавал повече това нямаше да стане тъй като имаше признаци че нещо не е наред. Примерно, някой път като загрееше повече налягането падаше на 1 а обикновено го държеше около 1.5-2 на празен ход, също така последно време при движение вместо на 3 стрелката седеше на ~ 2.8 (малко под 3). Всичко това говори за проблем в мазането ама нали съм куха лейка ..... Аз също се надявам вала да е наред и да мина само с шлайф и нови лагери но ще видим, ако са прекалено много пораженията може направо да мина на 3.0/3.2 - 24в мотор (естествено пак с турбина).
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#345 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 5573 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 02 ноември 2010 - 10:39

и пак ше трябва да правиш нов колектор...
оправяй го този, че иначе никой от клубът няма да я види завършена тази кола.
ше сложиш 3,2, после ше реши да сложиш М117, после М119, после турбини...

мисля че има шанс да се е скапал само байпасният клапан на помпата
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни