Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 2 гласа

Проект: 190е 2.5-16в турбо


  • Please log in to reply
777 мнения по тази тема

#166 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 юли 2008 - 11:41

Супер става :icon_welldone: и ми се струва че като го подкараш и с турбината ще вземе да ти хареса и 2.5цата да не потъне в забрава ;)


Аз затова още нищо не съм предприел относно 16в-то, като видя как бута този с турбина тогава ще реша точно какво да правя с 16в-то :-)
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#167 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 август 2008 - 08:14

Айде, колата запали в неделя с новия мотор :0_yahoo: , сега остава да се наредят нещата (фарове, ауспуси и т.н.) и съм готов да давам газ . Предполагам ,че ще е доста спъната така както е атмосферна, но ще видим като я подкарам :rolleyes: .
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#168 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 630 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 05 август 2008 - 22:08

Супер, :icon_welldone: - чак пък толкова спъната - все пак си е 3к кубика ;) а като сложиш и сешоара... :D

п.п Моята вчера сдаде гарнитура на глава ( след забравен маркуч на гейта и 1бар за около 10сек - тъкмо се накефих как литна колата и се усетих че нещо не трябва да върви толкова) и сега съм в бокса... разправят ми нещо за О-рингване, ама няма време и май пак с обикновена ще я правя.
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#169 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 август 2008 - 08:06

Супер, :icon_welldone: - чак пък толкова спъната - все пак си е 3к кубика ;) а като сложиш и сешоара... :D

п.п Моята вчера сдаде гарнитура на глава ( след забравен маркуч на гейта и 1бар за около 10сек - тъкмо се накефих как литна колата и се усетих че нещо не трябва да върви толкова) и сега съм в бокса... разправят ми нещо за О-рингване, ама няма време и май пак с обикновена ще я правя.


Един твърди ,че с 3 литровия мотор колата му вървяла повече от колкото с 16в (май е бил с 2.3-16в) но мен силно ме съмнява, но това лесно ще се провери като подкарам.....надявам се това да е тази събота :) .

Няма смисъл да се занимаваш с О-рингване ако не надуваш прекалено много, а пък и по този начин гарнитурата ти е нещо като бушон. По - добре да сменяш гарнитура отколкото бутала :) . Прегледай си настройките, за да замине гарнитурата нещо не е както трябва, най-вероятно е имало детонации т.е. или ти е много аванса или колата обеднява на 1 бар :)
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#170 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 август 2008 - 09:21

Вчера, най-накрая покарах колата с новия мотор . Очаквах този 6-так дa е доста муден (съдейки по други такива) но тази пущина ни изненада като се оказа доста рязка, това сигурно се дължи на факта ,че не е с механичната инжекция. Колата си подкара с моя МС, преправен да работи с датчик на ХОЛ (60-2 + хол). Естествено, колата пак ни изненада с удар под кръста като скъса шарнир на лявото колело :evil: . Добре ,че това стана в сервиза и нямаше поражения.

Сега както обикновено следват малко снимки :lol: .

имаше малък теч на маслото от горния капак на веригата
Публикувано изображение

шарнира който се предаде
Публикувано изображение

крайния (временен докато е атмосферка) вариант на мотора
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#171 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 630 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 25 август 2008 - 23:21

Браво,много хубаво се получава значи :icon_welldone: - при мен когато я преправих на ел. инжекцион филтъра беше на същото място ама нямах дупки на капака за вентилация и като застанех на някое кръстовище в Сф. и после колата отначало едвам тръгваше с тоя 80 и нещо градуса въздух... ама след малко идваше по студен и оправяше... :lol:
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#172 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 5573 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 26 август 2008 - 00:47

браво жоре---103 мотор. ще видиш какво животно е това :)

един съвет от мен. оправи му капака на клапните, пребоядисй го, сложи му кабелите в пластмасите. дори да ги нямаш, не са скъпи нов...май по 20лв парчето бяха в БС. ще видиш колко красив става с прибрани кабели.

чакаме нови снимки с монтажа на турбината :icon_coolgrin:
  • 0

#173 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 август 2008 - 10:18

Браво,много хубаво се получава значи :icon_welldone: - при мен когато я преправих на ел. инжекцион филтъра беше на същото място ама нямах дупки на капака за вентилация и като застанех на някое кръстовище в Сф. и после колата отначало едвам тръгваше с тоя 80 и нещо градуса въздух... ама след малко идваше по студен и оправяше... :lol:


Мерси :) . Определено на това място ще има проблем с топлия въздух но се надявам отвора да помогне поне малко. При мен отпред стана много нагъчкано и друго място за филтъра няма, е има едно но е отдолу точно пред гумата (тъй като съм махнал разширителя на климатика има дупка) но там ще се цапа много.
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#174 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 август 2008 - 10:27

браво жоре---103 мотор. ще видиш какво животно е това :)

един съвет от мен. оправи му капака на клапните, пребоядисй го, сложи му кабелите в пластмасите. дори да ги нямаш, не са скъпи нов...май по 20лв парчето бяха в БС. ще видиш колко красив става с прибрани кабели.

чакаме нови снимки с монтажа на турбината :icon_coolgrin:


Мерси :) . Лично на мен ми хареса как върви този мотор макар ,че го карах много малко :) . Определено всичко под предния капак ще се подреди както трябва за да придобие хубав вид, защото лично мен, така както е в момента малко ме дразни , но все пак целта беше първо да се подкара :) . Турбината май ще я качвам зимата ,защото мисля първо да я покарам малко ама не се знае , ако ме хванат братята може да я качи и преди зимата :-D :-D
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#175 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 449 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 август 2008 - 19:12

joreto може ли един въпрос? Когато сменя двигателя, някакви преправки по захвата на двигателя, рязане на греди тва онова правил ли си? Питам защото има един образ който за да сложи 2.6 на 190-ка отпреде е рязал греди преправял е захвата абе изобщо всичко без да смени кардана със такъв от 2.6 :)
  • 0

M112.940 inside

 

 


#176 Subsonic

Subsonic

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 3212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W 124 230E, 91
    W 124 260E, 89

Публикувано 28 август 2008 - 10:55

Редовия шестак е фурия - много ме кефи как съскат, все едно си с електромотор. Много балансиран мотор - мисля че е добър избор.
Иначе сподели за трансплантацията, че и аз се интересувам да сменя моя 102 мотор със 103.
  • 0

________________________________________

Sportline front anti-roll bar
Lowered suspension
3 degrees cam retard
3 degrees extra spark advance
AMG style rear muffler


#177 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 август 2008 - 13:07

Общо взето, това което казва приятеля на IvoR1 е вярно. Има малки разлики при 190-ките с м102 и тези с м103, отпред маската на която се хваща радиатора отгоре е различна , при 2.6 е на болтове и се сваля за по лесно качване и сваляне на мотор (аз моя го мушнах без да режа моята), самото захванщане на радиатора е различно, същото се отнася и за долата част на която седят тампоните на които се монтира радиатора. Хубаво тази неща ако може да се вемат от 2.6, тъй като аз не намерих , сами направихме стойката от долната страна и малко напаснахме горната греда.

Следните неща от 190Е 2.6 са необходими за трансплантация на мотора (м103):

1. стойките на мотора
2. радиатор от 2.6
3. стабилизираща щанга от 2.6
4. горната и долната греда на която се хваща радиатора
5. 2-те електрическите перки отпред (не са 100% задължителни но е хубаво да ги има)

общо взето това са нещата за които се сещам в момента, естесвено ако ще ползвате стандартния инжекцион ще ви трябват и нещата за него (кабели, жило за газта, вакумния маркуч за спирачките и т.н.)
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#178 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 449 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 август 2008 - 09:43

A ако радиатора не се смемня? Айде от 2.0 на 2.6 няма как да не се смени, но при теб примерно? ти сменя ли радиатора? А иначе захващането на самия двигател е същото като на 4-ката нали?
  • 0

M112.940 inside

 

 


#179 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 август 2008 - 17:27

A ако радиатора не се смемня? Айде от 2.0 на 2.6 няма как да не се смени, но при теб примерно? ти сменя ли радиатора? А иначе захващането на самия двигател е същото като на 4-ката нали?


да и радиатора се сменя, на м102 и м103 са различни , дори има разлика и с единия радиатор на 300Е (този с климатика е по висок и не става )........
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#180 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 септември 2008 - 08:29

Най-после колата вече е при мен, вчера направи първите си 200km с новия мотор. Общо взето върви доста прилично и като изключим 1-2 бъга с МС-а всичко е ОК. Остава да реша проблема с виско перката която е здала багажа (сега е зацепена постояно...), искам да сложа електрическа но тъй като е много малко мястото ми трябва някаква много тънка (знам че е Проспеед има). Ако някой има идеа от къде другаде може да се намери на прилична цена такава перка да казава
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни