Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 2 гласа

Проект: 190е 2.5-16в турбо


  • Please log in to reply
777 мнения по тази тема

#721 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 юли 2013 - 13:52

Така лошооооо, уред потвърди опасенията ми.....колата в момента е по-слаба от преди и то доста, в диапазона 3500 - 5000 губя около 50кс на гумите а между 5500-6000 ~ 20 кс на гумите  :slap , сега следва 1-2 дни почивка и се хващам сериозно с настройването, ако и след това резултата е отрицателен, най-вероятно ще върна старата турбина.


Този пост е редактиран от joreto: 14 юли 2013 - 13:53

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#722 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 14 юли 2013 - 14:52

Жоре аз се притеснявах в началото като видях за пръв път, ама на тая турбина съвсем визуално не и ли е малко голяма топлата част? И какво и е A/R-то на нея?


  • 0

#723 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 14 юли 2013 - 15:00

Каква турбина с каква замени като параметри , че даде този отрицателен резултат ?


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#724 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 юли 2013 - 19:20

seriospepi, задната част е голяма тъй като е туинскрол, но е и с доста голямо A/R - 1.05. Това че е по-лагава беше ясно от началото, но проблема е ,че в момента дори и като е спулнала, т.е. стигнала макс налягане пак дава по-малко коне, а реално би трябвало да дава повече от старата, тъй като е с по "отворена" топла част = по-малко обратно налягане, плюс това според картата на едно и също налягане дава повече въздух (теоритично). Тези дни след като почина малко :D  ще си поиграя с аванса и смемите да видим какво ще излезе ....

 

Насе, замених хибрид т3/т4 подобен на размер с 3582 но със задна перка от холсет (т.е. направи си сам, която се оказа доста добра) за т66 :) .


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#725 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 14 юли 2013 - 20:03

1,05 ми се струва бая космическо число :D Попринцип аз съм с 0,48 на мойте турбини, но това е другата крайност при наще мотори, все пак с "по-отворената" топла част ти позволяваш на изгорелите газове да преминат по-лесно през турбината и в последствие ще имаш по-малко налягане на газовете между мотора и турбината, но като цяло нали трябва все пак да има някъкво "затваряне" тази турбина за да може изгорелите газове да се използват оптимално? Може да не ме разбираш точно какво имам в предвид (малко ми куца опита и терминлогията) но казано с прости думи: данеби на изгорелите газове да им е прекалено лесно преминаването през турбината и от там ти да не ги използваш за самото и развъртане по оптимален начин, и от там да идва целият проблем, защото аз бая рядко съм срещал чусла по-високи от 0,7 но пак: опитът и познанията сами малко като цяло :) НЕискам да оспоря уменията ти или преценката ти просто с този пост искам да науча нещо ново което ако е вярно смятам че би било полезно и на другите които четат :) Все пак успех с настройките и то накрая ще си излезе проблема и ще разберем от какво е :)


  • 0

#726 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 14 юли 2013 - 20:09

1,05 ми се струва бая космическо число :D Попринцип аз съм с 0,48 на мойте турбини, но това е другата крайност при наще мотори, все пак с "по-отворената" топла част ти позволяваш на изгорелите газове да преминат по-лесно през турбината и в последствие ще имаш по-малко налягане на газовете между мотора и турбината, но като цяло нали трябва все пак да има някъкво "затваряне" тази турбина за да може изгорелите газове да се използват оптимално? Може да не ме разбираш точно какво имам в предвид (малко ми куца опита и терминлогията) но казано с прости думи: данеби на изгорелите газове да им е прекалено лесно преминаването през турбината и от там ти да не ги използваш за самото и развъртане по оптимален начин, и от там да идва целият проблем, защото аз бая рядко съм срещал чусла по-високи от 0,7 но пак: опитът и познанията сами малко като цяло :) НЕискам да оспоря уменията ти или преценката ти просто с този пост искам да науча нещо ново което ако е вярно смятам че би било полезно и на другите които четат :) Все пак успех с настройките и то накрая ще си излезе проблема и ще разберем от какво е :)

 

 

И аз това пишех, голямата топла част означава че газовете преминават с по-бавна скорост през нея (в сравнение с по-малката топла част), съответно по малката скорост = по-малко развъртане = по-малко напомпан въздух във двигателя.. Знам че турбините си имат ефективност която не е пропорционална на оборотите, но предполагам е възможно двигателя да не успява да я "напомпи" добре тая турбина заради голямата топла част


  • 0
Follow your own star...

#727 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 юли 2013 - 20:45

Значи малко сте се объркали, това за което вие говорите е спула на турбината  или по-точно колко бързо развърта, това че развърта по-късно не е проблем, разликата е ~500-600 оборота. Проблема е че след като е развъртяла т.е. вече има налягане от 0.7-0.8 бара (в момента е на толкова гейта, иначе без проблеми удари 1.2 бара ) колата е по-слаба, т.е. и двете турбини да кажем при 4500 оборота имат 0.7 бара, но тази която е в момента на колата  би трябвало да превърта повече въздух през мотора но в момента реално не е така. Реално се държи все едно компресорната част на тази турбината дава по-малко въздух от предишната, а реално тази турбина при 0.7-0.8 бара би трябвало да дава доста повече въздух.

 

 

П.П. А ако примерно бях стигнал лимита на мотора (валове,клапани и т.н.) на това налягане то тогава мощноста щеше да е подобна а тук имаме загуба .....


Този пост е редактиран от joreto: 14 юли 2013 - 22:53

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#728 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 юли 2013 - 08:55

Така,ето карта на т66 с наложен дебит на мотора, всичко изглежда префектно, не преминавам surge линията и при средни/висoки обороти е в часта с най-добра ефективност на турбината т.е. теоритично трябва да права доста кс/нм ама реално .....

 

ето линка, че нещо форума се сърди за разширението като се опитам да вмъкна картинката в мнението -> http://www.squirrelp...7&product_id=70


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#729 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 15 юли 2013 - 10:03

добре , тогава какво липсва в цялата схема ?


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#730 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 юли 2013 - 10:31

насе, това се опитвам да разбера  :D , но за момента няма идеа, тия дни ще огледам всичко пак .....


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#731 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 15 юли 2013 - 12:22

числото на турбината ти е двойно на мойто

в момента може и да погледнеш на място даже за какво ти говоря

по думите на Нано и твой "върви много добре"

по логика твоята трябва да върви много по добре ама на практика върви "на проблем"


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#732 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 юли 2013 - 13:48

Насе, между двете коли няма връзка, ако става въпрос за вървеж (дори и така както е в момента моята) :-D . Това са детски болести които всеки нов сетъп си има, да не мислиш ,че предишния сетъп е почнал да дава високи 12-ки ниски 13-ки от първия път, и там доста време си играх докато докарам нещата до положение което ми харесва....споко и тук ще стане, просто ми трябва малко време да изчистя нещата :rolleyes  . Това което за момента е важно за мен е че от събота я скъсах от даване на газ (поне 15-20 старт 0-180-200) и колата е още цяла.

 

П.П. не е важно само заднището ми и турбината като цяло, моята е с бая по-големи перки от твоята. Ако говорим сериозно при две еднакви турбини, тази с по-големия а/р винаги ще изкара повече коне, но това е за сметка на спула. Турбините са доста обширна тема и има много фактори освен големината  ..... :)


Този пост е редактиран от joreto: 15 юли 2013 - 13:53

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#733 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 15 юли 2013 - 13:50

разсъждавам си по детски :)

вкарвам някаква много крива логика :D


Този пост е редактиран от Наско: 15 юли 2013 - 13:51

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#734 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 юли 2013 - 14:03

хахахахах логика няма, моята кола е темпераментна и при нея всичко става с много борба , държи да ми къса нервите  :rofl


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#735 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 юли 2013 - 08:49

Ето нещо интересно по въпроса с single vs twin scroll и хедъри с равни и различни дължини. Според тия графики най-бърз спул има single scroll с различни дължини на рънерите, тези графики обясняват донякъде и нещата при мен .

 

http://forums.nasioc...ht=tomei el uelJRM+TS+vs+SSeq++vs+SSunEq+2.jpg


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни