Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 2 гласа

Проект: 190е 2.5-16в турбо


  • Please log in to reply
777 мнения по тази тема

#421 Sharky///AMG

Sharky///AMG

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 276 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 30 ноември 2011 - 18:13

Aбе Насе та нали Жорето е с мега от сумати време.
  • 0

#422 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 30 ноември 2011 - 18:24

Aбе Насе та нали Жорето е с мега от сумати време.


То хубаво е с мега братчед ама може да има някой пиниз и да ги накараш да си говорят :)
сеш се ?
затова ми хрумна точно тая работа :)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#423 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 декември 2011 - 12:28

Наско, това може да се разглежда като част от мегата. В зависимост от това с коя платка си може да си се наложи да я преправиш за датчик на ХОЛ или ВР, схемите ги има в документацията. Bosch BIP-овете бяха по ~20-тина лв. а бобината (чисто нова) ~80лв. от ebay.co.uk с доставка.
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#424 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 02 декември 2011 - 21:35

с хол мойта мисля , че се разбира ;)
за БИП-а - перфе цена просто
а бобината значи ще ми стъпи по малко ;)
с това се занимава все пак ;)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#425 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 декември 2011 - 12:08

Вчера си поиграх малко с оборотите при които да изключвам всмукателния вал, тъй като имаше един спад на мощността между 5000-6000 оборота когато се изключваше на 5000 оборота.

Ето графиката когато всмукателния вал се изключваше на 5000 оборота, оборотите не съвпадат заради грешно калибриране (спада 5000 - 6000 оборота).
Публикувано изображение

Оказа се че оптималните обороти за изключване на вала при моята кола са 6000 оборота. Ето графиката, на нея с вижда как спада между 5000-6000 е почти изчезнал и колата има над 236кс. на гумите от 4600 - 6100 оборота (макс 242кс./361нм). Това което не ми харесва е ,че кс/нм падат доста бързо след 6000 оборота но този проблем ще го боря по-натам.

Публикувано изображение

Този пост е редактиран от joreto: 04 декември 2011 - 12:10

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#426 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 06 декември 2011 - 06:34

Ти поне си играеш да мериш и явно има разлика от това дали се ползва датчика на разпределителният вал.Какво имаш в предвид изключва.
Можеш ли да споделиш разликата и да кажеш сигнала от този вал какво управлява.Обогатява горивото,авансите ли се променят в този диапзаон или...
  • 0

#427 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 декември 2011 - 11:26

Аз не чете датчика на разпределителния а активирам актуатора който измества положението на всмукателния вал. Когато е включен подобрява пълненето в определен диапазон от обороти, ето една графика на стандартен м104 980 която показва пълненето на мотора с включен и изключен актуатор.

Публикувано изображение

Както се вижда от графиката, на фабричен мотор се изключва при ~5000 оборота но при мен диапазона е различен (включен то 6000 оборота) поради спецификата на моя мотор :) .

Този пост е редактиран от joreto: 08 декември 2011 - 11:28

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#428 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 08 декември 2011 - 20:27

Разбрах.Имаш в предвид,че това се прави механично в самата глава.
И примерно,ако промениш дължината на всмукателя ,може да си поиграеш с този вал и да се получи нещо,което ти харесва.
  • 0

#429 megdan

megdan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 04 януари 2012 - 23:10

Интересно на моя мотор (м104 3.6) според писанията тук:
http://www.peachpart...95-c36-amg.html при мен се вкл. в диапазона 1900 -3700 оборота явно има нещо общо с по-дългия ход на буталата при мен.

Жоре като имаш време хвърли един погледни ако обичаш на л.с. ;)
  • 0

#430 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 май 2012 - 15:30

Ново замерване от днес, май почвам да хващам цаката на старта :rolleyes . По колата няма голeми промени, просто са отстранени един-два бъга, налягането все още е 0.55-0.6 :D . Следващата стъпка ще е налягането да се вдигне на 0.8 - 1 бар и да гоня високите 12-ки ....

Публикувано изображение

Този пост е редактиран от joreto: 25 май 2012 - 15:38

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#431 nbajani

nbajani

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Before: W208 2000 CLK 200 KOMPRESSOR Elegance
    W209 2003 CLK 270 CDI Elegance

    Now: W211 2003 E320 CDI Avangarde

Публикувано 25 май 2012 - 18:12

Супер много си луд ти ей :yeah :yeah :yeah
Май намери точния двигател за теб след всичките дето смени.
Постни малко снимки на колата (сегашни) интериор екстериор да се покефим форумните семкаджий.
Поздрави
  • 0

#432 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 май 2012 - 15:50

Мерси, колата като интериор/екстериор не е нещо особено, даже напротив има доста работа по нея, но ще е след време....ако мотора не сдаде багажа до тогава ;) .
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#433 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 28 май 2012 - 16:25

Е дай снимка с новия спойлер ;)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#434 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 май 2012 - 22:21

:coolgrin само че първо трябва да го монтирам :D
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#435 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 29 май 2012 - 01:28

и другия път като видиш черно купе на аварийки в дясна лента и отворен капак спри :D
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни