Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 2 гласа

Проект: 190е 2.5-16в турбо


  • Please log in to reply
777 мнения по тази тема

#181 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 02 септември 2008 - 23:44

значи като махнеш постоянно зацепената перка, ще усетиш още сила в мотора!! при мен се усеща като зацепи.
оригинално виско е около 300лв
алтернативно BEHR Sachs около 150лв

можеш да сложиш перка от 190 с климатик, която се монтира отпред
  • 0

#182 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 септември 2008 - 09:08

можеш да сложиш перка от 190 с климатик, която се монтира отпред


точно това мисля да направя, но нещо немога да открия къде съм захвърлил перката от климатика :( , иначе след като смених кабелите на свещите и ъпдайтнах МС-а колата вече е на 6 и противно на очакванията ми бута много яко, дори ми се струва че бута по-силно от атмосферен 2.5-16в ... естесвено може само да ми се струва така , та тия дни ще кача г-тека да видя какво ще покаже .
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#183 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 03 септември 2008 - 18:00

Ще бута я :) може да не е вентилиран но пък си има 500кб. повече... все ми се струва че ще си остане с тоя двг проекта ;)
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#184 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 септември 2008 - 20:53

Ще бута я :) може да не е вентилиран но пък си има 500кб. повече... все ми се струва че ще си остане с тоя двг проекта ;)


май натам отиват нещата :lol:
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#185 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 септември 2008 - 10:42

Кратко видео как се форсира мотора (малко след началото звука е доста силен, внимавайте с силата ... )
Публикувано изображение

В момента колата има някакъв проблем с дишането във високите обороти, след 5500 умира. Проблема е или в филтъра или някъде в изпускателната система която е на фи 63 и задно гърне от ауди 1.8т (150 кс) ....
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#186 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 октомври 2008 - 10:58

Малко ъпдейт, събота ходих до пистата при Дупница за да си начеша малко крастата, направих 5 старта като най-доброто време беше 16.72 . Естествено за това слабо време има обяснение и то е ,че превключвах на 5400 оборота тъй като задното гърна е запушено и колата умира след 5500 оборота , ако всичко е наред според мен няма да е проблем да даде средни - високи 15-ки на 402м .
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#187 damian-E250

damian-E250

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 923 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Троян
  • Автомобил:
    W124 E-250TD/94'
    W123 200D/79'
    Sprinter 308D Maxi/98'
    Lada Niva 1.6/94'
    kawasaki klx 250/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 декември 2008 - 16:56

Малко ъпдейт, събота ходих до пистата при Дупница за да си начеша малко крастата, направих 5 старта като най-доброто време беше 16.72 . Естествено за това слабо време има обяснение и то е ,че превключвах на 5400 оборота тъй като задното гърна е запушено и колата умира след 5500 оборота , ако всичко е наред според мен няма да е проблем да даде средни - високи 15-ки на 402м .




Колко коня е във момента????
  • 0
Публикувано изображение

#188 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 декември 2008 - 14:51

Колко коня е във момента????


Не е ясно тъй като не е качван да дино. Последно на 30.11.2008 на пистата при Дупница даде време от 16.351 с доста богата смес (като за турбо кола :-D ). След празниците, ако остане време ще го кача на диното тъй като ще е хубаво на имам графика за срaвнение преди/след турбинирането .
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#189 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 02 април 2009 - 18:00

Жоре какво става с проекта, хайде половината от тая година мина а теб никакъв те няма да опресниш темата :)
Ще има ли скоро 3 литра с буууст ;)
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#190 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 април 2009 - 19:31

Жоре какво става с проекта, хайде половината от тая година мина а теб никакъв те няма да опресниш темата :)
Ще има ли скоро 3 литра с буууст ;)


В момента го карам атмосферка но плана е към средата/края на този месец да има м103 на 0.5 като начало а после най-вероятно 0.9 - 1 бар :-D. Имам всичко необходимо, само да ми останат 3-4 дни свободни и го почвам .
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#191 Заличен потребител

Заличен потребител

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 75 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 05 април 2009 - 20:11

Може ли някой да каже, къде в София (и в други градове ако знае) има т. нар. Дино тест и колко струва тестването ?
  • 0

#192 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 април 2009 - 08:11

Може ли някой да каже, къде в София (и в други градове ако знае) има т. нар. Дино тест и колко струва тестването ?


Дино в София има в Хеед и в Проспийд. От скоро има и дино в Пловдив - Madness Motorsport (ето още инфо - http://www.tuning.bg...hp?f=8&t=124044 )
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#193 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 април 2009 - 08:49

Айде, вече си имаме м103 на 0.5-0.6 бара, колата върви доста прилино но в момента има някакъв проблем с аванса и над 5000 оборота на пълна газ детонира (поне така се чува) дори при 5 градуса аванс. Най-вероятно има проблем някъде по запалването (все пак китовете mosselman и turbotechnics карат без корекция на аванса ), който ше боря тия дни...мисля да почна с едни по студени свещи . Ето малко снимки

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#194 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 27 април 2009 - 18:22

Ей браво, най накрая м103 със сешоар :icon_welldone: - колекторите от какво са пренапасвани, че изглежда доста интересно.
А аванса - премери го със стробоскоп дали наистина е 5 градуса защото аз имах един случай при който до към 3к оборота всичко си беше наред, а после показваше един аванс но в действителност беше съвсем друг :blink: местя го на MC-a, меря със стробото - никаква промяна. Накрая префлашнах процесора, въведох всички настройки наново, пооправих инсталацията и не знам от какво но се оправи...
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#195 tuning13

tuning13

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 341 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    W123 1980г

Публикувано 28 април 2009 - 07:56

Ей браво, най накрая м103 със сешоар :icon_welldone: - колекторите от какво са пренапасвани, че изглежда доста интересно.
А аванса - премери го със стробоскоп дали наистина е 5 градуса защото аз имах един случай при който до към 3к оборота всичко си беше наред, а после показваше един аванс но в действителност беше съвсем друг :blink: местя го на MC-a, меря със стробото - никаква промяна. Накрая префлашнах процесора, въведох всички настройки наново, пооправих инсталацията и не знам от какво но се оправи...

Напълно си прав за аванса.
И аз съм имал подобен проблем. :blink:
Излезна че е от калпава инсталация. :angry:
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни