Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Смяна патрона за запалване на W123W123


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 cupe 123

cupe 123

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 16 октомври 2008 - 18:09

Драги колеги ако някои се е борил и е свалял патрона за запалването на 123 нека сподели и да каже! днеска цял ден се бора с подобна глупост! Сигурен съм че е нещо елементарно! Свалям една скоба и патрона се мърда и до там! Пробвах да сваля и волана ама като не е свалян близо 20 години и му е трудничко да се отвърти! Ако там му е болката ще го мъча! Благодаря ви! Важно ми е! И дали е възможно свалянето му без ключ

Този пост е редактиран от W140: 16 октомври 2008 - 20:18

  • 0

#2 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 591 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 16 октомври 2008 - 18:45

Без ключ при часовникаря. С ключ на първо положение и го дърпаш надясно - ако нещо друго не му пречи излиза.
  • 0

#3 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2591 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 16 октомври 2008 - 20:23

При мен специално волана излезе трудно (W210)...пропускам махането на еърбега,за което е писано,та стигайки до болта -шестограм,се наложи да удължа рамото посредством 1 метрова тръба,при такъв напън реших да повикам 2и човек,който да поеме волана,за да не се съсредоточава цялата контра в заключващия механизъм на волана,образувайки предпоставки за ненужни разходи......впоследствие чух ,че тези болтове на волана(не знам доколко е вярно) умишлено се мажат заводски с някаква гняс-именно,за да не се развият самоволно....Веднъж махнат болта -волана стои само на едни шлици,естествено преди да го дърпаш към теб се увери ,че не е заключен...
Иначе да ти кажа-без ключ едва ли би станало....свалял съм и на форд и на голф-с заключен волан ни стаа :(
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#4 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 5577 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 16 октомври 2008 - 21:33

става и без ключ, но е 2-3 часа игра.
обяснение-само на ЛС, и то на членове,
инфо на новорегистрирани не се дава

волана ще го напънеш с дълго рамо с шестограм 10-тка
  • 0

#5 ИВЧО

ИВЧО

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Из родината

Публикувано 17 октомври 2008 - 16:50

Някой май ни урочаса ..... ?????
  • 0

#6 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6695 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 17 октомври 2008 - 18:50

http://dieselgiant.c...gnitionlock.htm
  • 0
.

#7 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3800 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 17 октомври 2008 - 19:08

http://dieselgiant.c...gnitionlock.htm

Ха, ха
Пак си си ти
Еваларка
Специални благодарности от мен
Браво BENZBOSS
Супер - приятелю
Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#8 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6695 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 17 октомври 2008 - 19:34

Пак АЗ...................как се сваля волан да пускам ли???


Владек,нали знаеш,че имах 2 от тия,единия го гасях с вакумите под волана та и аз сьм го ял тоя.
  • 0
.

#9 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3800 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 17 октомври 2008 - 19:37

Пак АЗ...................как се сваля волан да пускам ли???
Владек,нали знаеш,че имах 2 от тия,единия го гасях с вакумите под волана та и аз сьм го ял тоя.

Набирай скорост
Така те обичам :icon_coolgrin:
Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#10 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6695 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 17 октомври 2008 - 19:44

Айде няма,че много ше стане.
  • 0
.

#11 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 5577 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 18 октомври 2008 - 14:23

босе, давай ги тия неща на лични бе приятелю
  • 0

#12 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6695 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 18 октомври 2008 - 17:06

Що???Мислиш ли,че апашите от нета се учат как се краде кола набор на любовниците им???Има тема как се отварят врати ии багажници,как бе пали 124 с кабели....................ма тия неща аз ги знаеш когато бях 9 клас или преди около 15 години.Тия на мен ако чакатда се научат кое и как става много са го закьсали,по-добре да брьмчат на колелета.

Как да е,може и да си прав,но малко не ми се вярва.
  • 0
.

#13 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 5577 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 18 октомври 2008 - 17:15

се ше има некой закъсал наркоман къде ше напише у google.bg "палене без ключ на 124" или друго подобно словосъчетание.... само щото е чувал че са и скъпи частите, демек за една доза...
защо требе да ги намират лесно тия неща..
то е малък шанса да успеят(време, аларми, чупене на стъкла), ама е достатъчно да пробват и да съсипят колата...
на fitibaldi от форума се опитаха да му откраднат кьопавата 123ка и добрече им се е счупила мечата лапа в патрона.

това мнение ще ги изтрия утре (моето)
  • 0

#14 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6695 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 19 октомври 2008 - 14:05

С лапа 123 трудно се дьрпа - ключа е много дьльг и адски тесен и няма толкова як метал който да се навре вьтре без да се строши при напьването.На 124 е друго,там ключа е по-дебел и става и по тая причина много хора си сменят патроните с тия от 123.......................бе трябва си ни Апашки Подфорум и те тва си е. :tongue: :jester: :0_yahoo:
  • 0
.

#15 Рифела

Рифела

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 20 октомври 2008 - 18:27

Колега,аз свалях на моя патрона,защото блокира механизма за заключване на волана.Ключ имам ама не ще да се завърти.С малко флексче изпилих вниматилно "пъпката"коята го държи,и би трябвало да го освобождава като завъртиш ключа.За целта откачих целия волан от гредата под таблото,за да висне на долу към седалката.Е малко пилнах и тръбата в която стои патрона,но дупчицата я запазих,като диаметър.
  • 0
Публикувано изображение



Публикувано изображение




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни