Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Крива щанга под радиатораW210


  • Please log in to reply
13 мнения по тази тема

#1 mrluigi

mrluigi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 182 Мнения:

Публикувано 08 октомври 2008 - 20:18

днес ходих да ми оправят ауспуха и се оказа, че съм изкривил металната щанга под радиатора.
казаха ми в сервиза, че мога да карам с такава щанга - няма проблем, но мен ме притеснява.

вариянтите, които ми препоръчаха е да се смени цялата щанга или да се начука, което пък щяло да я направи по-мека и така при евентуален втори удар би било опасно.

вие какво ще ми препоръчате и някой имал ли е същият проблем? щангата се е огънала във V-образна форма в ъгъл 160-170 градуса
  • 0
Мъжете правят пари, не парите правят мъже.

#2 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 08 октомври 2008 - 21:17

Да не говориш за гредата под бронята?
  • 0
Публикувано изображение

#3 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 5577 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 08 октомври 2008 - 23:21

при 4-матика е под радиатора, на обикновенния не баш... за стабилизиращата щанга ли говориш?
  • 0

#4 mrluigi

mrluigi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 182 Мнения:

Публикувано 09 октомври 2008 - 09:38

благодаря за отговорите колеги.
металната греда под радиатора. тя е вдлъбната надолу и ми казаха, че няма да има проблем да карам така. вие как мислите?
  • 0
Мъжете правят пари, не парите правят мъже.

#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 5577 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 09 октомври 2008 - 11:10

виж сега, между греда и щанга има огромна разлика.
едното е част от окачването и предава сила,казва се стабилизираща щанга
другото е част от каросерията
  • 0

#6 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2591 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 13 октомври 2008 - 10:14

демек да-нямаш никакви проблеми-освен ако не се откине нацяло,щото тогава радиатора ти увисва на две щипки отгоре и на маркучите....пък някакси грубо ше се получи докато караш да изпадне и да захапе асфалта-не ща да мисля колко струва.....просто я огледай таз "щанга",както каза дали не е поизгнила в двата края,кривината не и пречи :)))
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#7 martom

martom

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 514 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 13 октомври 2008 - 20:23

Ами една снимка ще изясни всичко
  • 0
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

#8 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 13 октомври 2008 - 21:55

абе май става въпрос за стабилизиращата, ама ха де???


Стабилизиращата не е под радиатора ;)
  • 0
Публикувано изображение

#9 mrluigi

mrluigi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 182 Мнения:

Публикувано 14 октомври 2008 - 16:04

благодаря за отговорите колеги!

ето снимка на въпросната част (тази в най-близък план):

http://i.data.bg/08/...197844_orig.jpg


друго което да ви попитам - какви накладки и откъде да купя, тъй като на 8000 км сегашните им им светна лампата...........да не говоря, че свирят като мери бойс бенд...
  • 0
Мъжете правят пари, не парите правят мъже.

#10 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 14 октомври 2008 - 18:00

Това е част от каросерията, не е никаква щанга ;)
А за накладките, ако имаш възможност перкай оригинални за да не ти свирят по възможност с дискчета ;)
  • 0
Публикувано изображение

#11 ИВЧО

ИВЧО

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Из родината

Публикувано 14 октомври 2008 - 18:24

Кой ти каза че оригинални дискове с накладки не свирят????????????? ............ Гаранция за свирене никой не съм видял да дава ........ Ако има споделете ......
  • 0

#12 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 14 октомври 2008 - 22:00

Кой ти каза че оригинални дискове с накладки не свирят????????????? ............ Гаранция за свирене никой не съм видял да дава ........ Ако има споделете ......


Значи толкова са били оригинални или си платил като за оригинални ;)
  • 0
Публикувано изображение

#13 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2591 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 16 октомври 2008 - 18:42

Баш "щанга" си беше :kill_myself: ..... така е колега-Е класа Ц класа,абе де що става класа си гние класно......относно накладките оригинални (или поне от БС) ми свирят......де да знам вече си мисля ,че оригинално няма-въпрос на късмет каква партида ще уцелиш....като лафа от соц времената,когато всичко беше сделано- "правено е в понеделник" след два дена руски запой ;)
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#14 bendji

bendji

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 59 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:гр.Пещера
  • Автомобил:
    W210-E300d 96г.
    W202-2.5td 97г.
    Renault-Clio 93г.

Публикувано 19 януари 2010 - 02:53

колкото до гредата колега пазиго от удар защото наи лекото докосване веднага радиатора се пука точно там или перката го доваршва след като се измести радиатора гредата е слаба а изглежда яка случимисе от едно бурдюрче и то даже не се усети че сам го потпрял а покупката е 250 лв радиатор и 50 лв за перка
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни