Крива щанга под радиатораW210
Започната от mrluigi, 08 окт 2008 - 20:18:35
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 октомври 2008 - 20:18
днес ходих да ми оправят ауспуха и се оказа, че съм изкривил металната щанга под радиатора.
казаха ми в сервиза, че мога да карам с такава щанга - няма проблем, но мен ме притеснява.
вариянтите, които ми препоръчаха е да се смени цялата щанга или да се начука, което пък щяло да я направи по-мека и така при евентуален втори удар би било опасно.
вие какво ще ми препоръчате и някой имал ли е същият проблем? щангата се е огънала във V-образна форма в ъгъл 160-170 градуса
казаха ми в сервиза, че мога да карам с такава щанга - няма проблем, но мен ме притеснява.
вариянтите, които ми препоръчаха е да се смени цялата щанга или да се начука, което пък щяло да я направи по-мека и така при евентуален втори удар би било опасно.
вие какво ще ми препоръчате и някой имал ли е същият проблем? щангата се е огънала във V-образна форма в ъгъл 160-170 градуса
Мъжете правят пари, не парите правят мъже.
#2
Публикувано 08 октомври 2008 - 21:17
Да не говориш за гредата под бронята?
#3
Публикувано 08 октомври 2008 - 23:21
при 4-матика е под радиатора, на обикновенния не баш... за стабилизиращата щанга ли говориш?
#4
Публикувано 09 октомври 2008 - 09:38
благодаря за отговорите колеги.
металната греда под радиатора. тя е вдлъбната надолу и ми казаха, че няма да има проблем да карам така. вие как мислите?
металната греда под радиатора. тя е вдлъбната надолу и ми казаха, че няма да има проблем да карам така. вие как мислите?
Мъжете правят пари, не парите правят мъже.
#5
Публикувано 09 октомври 2008 - 11:10
виж сега, между греда и щанга има огромна разлика.
едното е част от окачването и предава сила,казва се стабилизираща щанга
другото е част от каросерията
едното е част от окачването и предава сила,казва се стабилизираща щанга
другото е част от каросерията
#6
Публикувано 13 октомври 2008 - 10:14
демек да-нямаш никакви проблеми-освен ако не се откине нацяло,щото тогава радиатора ти увисва на две щипки отгоре и на маркучите....пък някакси грубо ше се получи докато караш да изпадне и да захапе асфалта-не ща да мисля колко струва.....просто я огледай таз "щанга",както каза дали не е поизгнила в двата края,кривината не и пречи ))
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#7
Публикувано 13 октомври 2008 - 20:23
Ами една снимка ще изясни всичко
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода
#8
Публикувано 13 октомври 2008 - 21:55
абе май става въпрос за стабилизиращата, ама ха де???
Стабилизиращата не е под радиатора
#9
Публикувано 14 октомври 2008 - 16:04
благодаря за отговорите колеги!
ето снимка на въпросната част (тази в най-близък план):
http://i.data.bg/08/...197844_orig.jpg
друго което да ви попитам - какви накладки и откъде да купя, тъй като на 8000 км сегашните им им светна лампата...........да не говоря, че свирят като мери бойс бенд...
ето снимка на въпросната част (тази в най-близък план):
http://i.data.bg/08/...197844_orig.jpg
друго което да ви попитам - какви накладки и откъде да купя, тъй като на 8000 км сегашните им им светна лампата...........да не говоря, че свирят като мери бойс бенд...
Мъжете правят пари, не парите правят мъже.
#10
Публикувано 14 октомври 2008 - 18:00
Това е част от каросерията, не е никаква щанга
А за накладките, ако имаш възможност перкай оригинални за да не ти свирят по възможност с дискчета
А за накладките, ако имаш възможност перкай оригинални за да не ти свирят по възможност с дискчета
#11
Публикувано 14 октомври 2008 - 18:24
Кой ти каза че оригинални дискове с накладки не свирят????????????? ............ Гаранция за свирене никой не съм видял да дава ........ Ако има споделете ......
#12
Публикувано 14 октомври 2008 - 22:00
Кой ти каза че оригинални дискове с накладки не свирят????????????? ............ Гаранция за свирене никой не съм видял да дава ........ Ако има споделете ......
Значи толкова са били оригинални или си платил като за оригинални
#13
Публикувано 16 октомври 2008 - 18:42
Баш "щанга" си беше ..... така е колега-Е класа Ц класа,абе де що става класа си гние класно......относно накладките оригинални (или поне от БС) ми свирят......де да знам вече си мисля ,че оригинално няма-въпрос на късмет каква партида ще уцелиш....като лафа от соц времената,когато всичко беше сделано- "правено е в понеделник" след два дена руски запой
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#14
Публикувано 19 януари 2010 - 02:53
колкото до гредата колега пазиго от удар защото наи лекото докосване веднага радиатора се пука точно там или перката го доваршва след като се измести радиатора гредата е слаба а изглежда яка случимисе от едно бурдюрче и то даже не се усети че сам го потпрял а покупката е 250 лв радиатор и 50 лв за перка
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни