налягане на гумиW124 300TD
Започната от veso2, 05 окт 2008 - 20:11:07
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 05 октомври 2008 - 20:11
сложих си джанти на мерцедеса 17 цола предните гуми са 225 45 17, задните 235 45 17 някои можели да ми каже колко бара трябва да са гумите
#2
Публикувано 05 октомври 2008 - 20:53
Предните 2,0 - 2,2 а задните 2,2 - 2,6 зависи колата дали е пълна и как е караш
#3
Публикувано 05 октомври 2008 - 21:16
благодаря много сега са 2.0 предните 2.3 задните ще ги карам такаПредните 2,0 - 2,2 а задните 2,2 - 2,6 зависи колата дали е пълна и как е караш
#4
Публикувано 06 октомври 2008 - 09:45
Е да Гросе,но за 14 и 15 цола е това налягане.За 17 ниско профилни-от 3 до 3,5 атм.От 2 години карам с такива,то и на гумата производителя е написал колко трябва да е.Аз лично ги карам на 3.Предните 2,0 - 2,2 а задните 2,2 - 2,6 зависи колата дали е пълна и как е караш
#5
Публикувано 06 октомври 2008 - 18:59
Е да Гросе,но за 14 и 15 цола е това налягане.За 17 ниско профилни-от 3 до 3,5 атм.От 2 години карам с такива,то и на гумата производителя е написал колко трябва да е.Аз лично ги карам на 3.
Щом казваш така да бъде, друсай се тогава на 3,5 bar.
#6
Публикувано 06 октомври 2008 - 19:33
Виж на една такава гума какво пише,питай печени гумаджии и те ще ти кажат.И карам на 3.Щом казваш така да бъде, друсай се тогава на 3,5 bar.
#7
Публикувано 06 октомври 2008 - 21:41
2 бара или 2 атмосфери са 2кг/см2. Както и да го погледнеш, и на 15-ки и на 17-ки все си е толкоз.
Просто на 15-ките контактната повърхност е по-тясна и по-дълга, а на 17-ките по-широка и по-къса.
Е част от тоавара се носи и от борда на гумата.
Номерът е така да се подбере налягането, че получената контактна повърхност да е оптимална.
http://www.kwik-fit....e-pressures.jpg
http://www.bridgesto...e/pressure.aspx
Просто на 15-ките контактната повърхност е по-тясна и по-дълга, а на 17-ките по-широка и по-къса.
Е част от тоавара се носи и от борда на гумата.
Номерът е така да се подбере налягането, че получената контактна повърхност да е оптимална.
http://www.kwik-fit....e-pressures.jpg
http://www.bridgesto...e/pressure.aspx
#8
Публикувано 06 октомври 2008 - 21:58
Абсолютно правилно, трябва да се спазва предписанието на производителя на автомобила.2 бара или 2 атмосфери са 2кг/см2. Както и да го погледнеш, и на 15-ки и на 17-ки все си е толкоз.
Номерът е така да се подбере налягането, че получената контактна повърхност да е оптимална.
#9
Публикувано 06 октомври 2008 - 22:46
да но трябва да се оглеждаме и къде караме.
с 2атм през дупка, 17ска джанта става на осмица.
колкото са по-напомпани, по малко висене при гумаджии (и по неравномерно износване в средата)... 2,5-2,7атм е добре
с 2атм през дупка, 17ска джанта става на осмица.
колкото са по-напомпани, по малко висене при гумаджии (и по неравномерно износване в средата)... 2,5-2,7атм е добре
#10
Публикувано 06 октомври 2008 - 22:56
Тя нека да на 35-40mm. "височина" пък и 5 бара да е направиш нищо няма да те спаси от дупка и висока скорост...
#11
Публикувано 06 октомври 2008 - 23:16
абе не е така... имал съм 17ски 245 на А6-тицата ми...
знам какво е 2 бара в дупка и 2,7. изпитах го поне 5-6 пъти,
след всяко кривене или балон, се оказваше че гумите са спаднали на 1,8-2,2бара
знам какво е 2 бара в дупка и 2,7. изпитах го поне 5-6 пъти,
след всяко кривене или балон, се оказваше че гумите са спаднали на 1,8-2,2бара
#12
Публикувано 07 октомври 2008 - 07:32
абе не е така... имал съм 17ски 245 на А6-тицата ми...
знам какво е 2 бара в дупка и 2,7. изпитах го поне 5-6 пъти,
след всяко кривене или балон, се оказваше че гумите са спаднали на 1,8-2,2бара
#13
Публикувано 07 октомври 2008 - 07:50
Така си е нископрофилните се карат по-напомпани, колкото до надписа на самата гума това в повечето случаи е максимално допустимото налягане за гумата.
W211-Avantgarde
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни