Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

налягане на гумиW124 300TD


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 veso2

veso2

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    Мерцедес в210 300тд комби авангард 98г.

Публикувано 05 октомври 2008 - 20:11

сложих си джанти на мерцедеса 17 цола предните гуми са 225 45 17, задните 235 45 17 някои можели да ми каже колко бара трябва да са гумите
  • 0

#2 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 05 октомври 2008 - 20:53

Предните 2,0 - 2,2 а задните 2,2 - 2,6 зависи колата дали е пълна и как е караш ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#3 veso2

veso2

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    Мерцедес в210 300тд комби авангард 98г.

Публикувано 05 октомври 2008 - 21:16

Предните 2,0 - 2,2 а задните 2,2 - 2,6 зависи колата дали е пълна и как е караш ;)

благодаря много сега са 2.0 предните 2.3 задните ще ги карам така
  • 0

#4 Toto

Toto

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 128 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:kozloduy
  • Автомобил:
    W211 Lorinser

Публикувано 06 октомври 2008 - 09:45

Предните 2,0 - 2,2 а задните 2,2 - 2,6 зависи колата дали е пълна и как е караш ;)

Е да Гросе,но за 14 и 15 цола е това налягане.За 17 ниско профилни-от 3 до 3,5 атм.От 2 години карам с такива,то и на гумата производителя е написал колко трябва да е.Аз лично ги карам на 3. :4036:
  • 0

#5 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 06 октомври 2008 - 18:59

Е да Гросе,но за 14 и 15 цола е това налягане.За 17 ниско профилни-от 3 до 3,5 атм.От 2 години карам с такива,то и на гумата производителя е написал колко трябва да е.Аз лично ги карам на 3. :4036:


Щом казваш така да бъде, друсай се тогава на 3,5 bar. :kill_myself:
  • 0

logo-600-1002.png


#6 Toto

Toto

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 128 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:kozloduy
  • Автомобил:
    W211 Lorinser

Публикувано 06 октомври 2008 - 19:33

Щом казваш така да бъде, друсай се тогава на 3,5 bar. :kill_myself:

Виж на една такава гума какво пише,питай печени гумаджии и те ще ти кажат.И карам на 3. :4036:
  • 0

#7 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 06 октомври 2008 - 21:41

2 бара или 2 атмосфери са 2кг/см2. Както и да го погледнеш, и на 15-ки и на 17-ки все си е толкоз.

Просто на 15-ките контактната повърхност е по-тясна и по-дълга, а на 17-ките по-широка и по-къса.

Е част от тоавара се носи и от борда на гумата.

Номерът е така да се подбере налягането, че получената контактна повърхност да е оптимална.
http://www.kwik-fit....e-pressures.jpg

http://www.bridgesto...e/pressure.aspx
  • 0

#8 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 октомври 2008 - 21:58

2 бара или 2 атмосфери са 2кг/см2. Както и да го погледнеш, и на 15-ки и на 17-ки все си е толкоз. :icon_coolgrin:


Номерът е така да се подбере налягането, че получената контактна повърхност да е оптимална.

Абсолютно правилно, трябва да се спазва предписанието на производителя на автомобила.
  • 0

#9 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 06 октомври 2008 - 22:46

да но трябва да се оглеждаме и къде караме.
с 2атм през дупка, 17ска джанта става на осмица.
колкото са по-напомпани, по малко висене при гумаджии (и по неравномерно износване в средата)... 2,5-2,7атм е добре
  • 0

#10 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 06 октомври 2008 - 22:56

Тя нека да на 35-40mm. "височина" пък и 5 бара да е направиш нищо няма да те спаси от дупка и висока скорост...
  • 0

logo-600-1002.png


#11 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 06 октомври 2008 - 23:16

абе не е така... имал съм 17ски 245 на А6-тицата ми...
знам какво е 2 бара в дупка и 2,7. изпитах го поне 5-6 пъти,
след всяко кривене или балон, се оказваше че гумите са спаднали на 1,8-2,2бара
  • 0

#12 Toto

Toto

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 128 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:kozloduy
  • Автомобил:
    W211 Lorinser

Публикувано 07 октомври 2008 - 07:32

абе не е така... имал съм 17ски 245 на А6-тицата ми...
знам какво е 2 бара в дупка и 2,7. изпитах го поне 5-6 пъти,
след всяко кривене или балон, се оказваше че гумите са спаднали на 1,8-2,2бара

:icon_coolgrin: :icon_welldone:
  • 0

#13 Avantgarde

Avantgarde

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 454 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 07 октомври 2008 - 07:50

Така си е нископрофилните се карат по-напомпани, колкото до надписа на самата гума това в повечето случаи е максимално допустимото налягане за гумата.
  • 0
W211-Avantgarde




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни