Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Смяна на патронник на запалванетоИдеи?


  • Please log in to reply
26 мнения по тази тема

#1 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 18 август 2008 - 10:57

Колеги,

Някой сменял ли е патронника на запалването. Причината да искам да сменя моя, е че когато дам на контакт - вентилатора за купето работи, но когато запаля - не. ключа трябва да се върне една идея назад на ръка, за да тръгне вентилатора.

Навярно пружината в механизма или нещо друго трябва да се смени.

Освен долната част на таблото, необходимо ли е да свалям и волана и кормилната колона, или може да се извади така?
  • 0

#2 DJ FUNKY

DJ FUNKY

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2660 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    C 220 Т CDI Sport 1999 г. W 124 300 D Turbo 1992 г.

Публикувано 18 август 2008 - 11:06

по спомени мисля че не трябва да сваляш друго освен кората под волана и декорацията около патрона
  • 0
Публикувано изображение
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
Публикувано изображение

#3 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 18 август 2008 - 11:55

Бая къртене има ако нямаш кработещ ключ за патронника
Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#4 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 18 август 2008 - 12:10

Уж си старо куче в форума ане казваш на каква кола....
Ако е на 124 или по долу сменяш само електрическата плочка -ако не е сдало нещо механично в патронника желязната му част не я пипаш.
В тоя случаи се разглобява само корат аотдолиу +малко около волана ако пречи.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#5 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 18 август 2008 - 12:38

На контакт (на второ положение) се маха куплунга от контактната плочка. А тя е на 3 винтчета към конзалата. Успех! :)
П.П. Вени го е описал подробно и вярно но не се налага да се сваля патронника. Имал съм такъв случай и счупената контактна плочка още се мотае някъде из гаража. Сменяй я само нея и нещата заспиват.
  • 0

#6 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 18 август 2008 - 13:03

Благодаря на всички за съветите - извинявам се че забравих да напиша колата - 124, 230Е. Ключът си работи все още.

Вени, намерих картинка на въпросното приспособление, но не ми беше ясно къде точно се пъха, сега вече нещата се поизясниха, мерси :).

Ще пробвам да го извадя и да видя дали е износен палеца и трябва да се смени, или проблема е в плочката.

Иначе преди време бях пръскал WD-40 в ключалката, но явно наистина трябва да се свали и да се огледа/почисти/смаже.

Люси, ако се окаже плочката - ще звънна за час, щом вече си я правил тая манипулация :).

Прикачени файлове


  • 0

#7 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 18 август 2008 - 16:20

В никакъв случай не прескайте с WD40 или други подобни боклуци в патрона на ключалката за стартиране!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Не след дълго започват проблеми със самият патрон - при това фатални
Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#8 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 18 август 2008 - 19:59

В никакъв случай не прескайте с WD40 или други подобни боклуци в патрона на ключалката за стартиране!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Не след дълго започват проблеми със самият патрон - при това фатални
Поздрави
:4036:

Пръсне ли го с WD40 може още същия час да извика спешна ключарска помощ на адрес и ще има дране на кожи! И този случай съм имал но се оправиха нещата само с 35 лв. Иначе на адрес отива към 200. Успех!
  • 0

#9 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 19 август 2008 - 10:41

Направих си инструмент от една телена закачалка, но...телта се оказа твърде дебела, въобще не може да мине през дупките. Май трябва да търся нещо по-тънко :).
  • 0

#10 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 19 август 2008 - 12:18

Внимавай, като разглобяваш и зглобяваш ел. пакетчето с пластмасовите джаджавки с маркучетата за газенето на двигателя
Трудно се обърква начинът на поставяне,но ако все пак се случи -започва да пали от трети или четвърти път(на мен ми се случи-нали съм си карък)
Има едно пластмасово "ексцетриче" , което при даден момент на въртене, запушва отвора за вакуума и подпира стоманеното стерженче на жилото за вадене на ключа(за автоматик)
Абе гаднярска работа, особенно като бързаш и си нервак(личен опит)
Инче е готино измислена системата-пенизчийска работа - от всякъде
Ако си счупил патронничето-70 кинта у Ивайджет(пък, дано не си)

Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#11 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 20 август 2008 - 10:01

Бате Владек, не мога и не мога да го извадя пустото патронче. Първо зор докато намеря стоманена тел 2мм. Железарий разни, Практикер, Бриколаж - не продават стоманена тел. Накрая си купих от Бриколаж струна за пияно 1.5 мм, щото такава беше най-дебелата която им беше останала. Отрязах, огънах, изпилих краищата.

Завъртам ключа на втората чертичка - пъхам телта, влиза първо 2-3 см, накрая усещам как потъва още 0.5см притискайки пружинките, но пусти патрон не излиза. Дали пък не трябва да е верно 2мм, а не 1.5мм дебела телта.

Иначе аз не съм с автоматик и не е дизел и знам на моя патрон дали има вакуми и разни други работи, доколкото съм го виждал като оправях брояча на километри има само кабели отзад.
  • 0

#12 fika210

fika210

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 738 Мнения:
  • Град:Най-голямото село
  • Автомобил:
    W201 1991
    W210 2000

Публикувано 20 август 2008 - 10:46

http://dieselgiant.c...i... page 2.htm
Това горе е за допълнителна информация.
Не се отчайвай.Опитай пак и пак. Това е начина. "П" образна скоба от тел 2мм /може и от гол електрод/ 20 мм между рамената, върховете скосени около 70 град.
Вкарваш, натискаш скобата и с помощта на ключа,който предварително е позиция "1" / не "0"/ вадиш патронника. Успех!
http://www.benzworld...ey-problem.html
  • 0
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....

На тази сладурана е кръстена нашата марка
Публикувано изображение
Мерседес Йелинек

#13 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 25 август 2008 - 10:09

Така и не успях да сваля патрона, но за сметка на това свалих целия контактен ключ. Махнах ел. плочката и разгледах патрона отзад, но там всичко изглежда ок. За сметка на това два от трите болта, на които се държи плочката към патрона, се развиха заедно с част от резбата - годините служба са си казали думата, или някой преди мен гое натегнал здравата. И понеже само 1 от тези болтове държи както трябва, плочката има радиален луфт от около 1-2 мм, точно колкото да пали нормално но да не сработва вентилатора.

Изводът е че трябва да се смени корпуса на контактния ключ с нов. И като ще се сменя е добре и плочката да се смени - защото все пак и по нея имаше следи от износване. Другият вариянт е да се опитам да направя нови резби за 5мм болтове, но е съмнително че ще успея предвид това че нямам стяга и добър метчик...
  • 0

#14 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 25 август 2008 - 10:14

Така и не успях да сваля патрона, но за сметка на това свалих целия контактен ключ. Махнах ел. плочката и разгледах патрона отзад, но там всичко изглежда ок. За сметка на това два от трите болта, на които се държи плочката към патрона, се развиха заедно с част от резбата - годините службжа са си казали думата. И понеже само 1 от тези болтове държи както трябва, плочката има радиален луфт от около 1-2 мм, точно колкото да пали нормално но да не сработва вентилатора.

Изводът е че трябва да се смени корпуса на контактния ключ с нов. И като ще се сменя е добре и плочката да се смени - защото все пак и по нея имаше следи от износване.

Така, като чета май ще трябва да си вземеш патран + цялата конзола
Патрона го дават с един ключ-без дупка за ключодържател(70 лв.мисля ,че беше)
Ма трябват нови патрончета за вратите,багажника и жабката
Става си сериозна подмяна
Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#15 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 25 август 2008 - 10:19

Така, като чета май ще трябва да си вземеш патран + цялата конзола
Патрона го дават с един ключ-без дупка за ключодържател(70 лв.мисля ,че беше)
Ма трябват нови патрончета за вратите,багажника и жабката
Става си сериозна подмяна
Поздрави
:4036:


А по ВИН при дилъра или в Ивая не може ли конзола със същия патрон да се поръча?
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни