Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Маслото - основните неща, които трябва да се знаятАвтор Caмo Дизeл


  • Please log in to reply
21 мнения по тази тема

#16 Azazel

Azazel

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 117 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London Isleworth alton close
  • Интереси:Motor oil company OIL DRG GROUP
    Car parts,service,and care for your vehicle
  • Автомобил:
    W203,W204 family car
    VW Passat CC Bluemotion GT-tech (Work horse)

Публикувано 15 юни 2016 - 19:39

И Liqui i Bardahl са доста сериозни производители с теадиции. Имат изключителни попадения Bardahl сериите XTC,XTEC,C60 маслата с фюлерин и полар плюс изключително популярни в щатите не знам кво може да не им харесаш?
Liqui от своя страна сериите Top tec и не само отново масла със завивдни характеристики покриващи голям диапазон спесификации.Това че не се вграждат OEM е изцяло политика и нищо повече. Bardahl примерно присъства отдавна при PSA съвсем официално с множество добавки за почистване на DPF pro-сериите както и Turbo Cleaner-а чудесен продукт лично ползван от мен останах много доволен.
И все пак говорейки за масла не мога да не споделя че съм фен на тема Red Line за мен са просто висш пилотаж от любимата ми група 5 естери. Изключителни характеристики и живот на присадките независимо от експлоатацията. Няма синтетика която да държи до 20 тона товар на смазочния филм и в същото време да притежава силни миещи свойства които са типични за тези масла. Огромен плюс е това че не са петролни продукти и качествата им не се влияят пряко от типа гориво толкова колкото стандартната синтетика. Минуса е разбира се бруталната цена от близо 40 лв за литър масло по MB 5w30,5w40. Бих споменал и Xenum но са по-скоро "козметични" с изключение на естерно-керамичните продукти другите не отговарят технически на високите претенции на производителя.
  • 0

#17 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Модератор

  • Модератори
  • 5561 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 август 2017 - 02:38

Едно интересно клипче по темата, което дава не малка яснота.

 


  • 0

Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)


#18 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 355 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 26 август 2017 - 06:20

А възможно ли е един двигател да си повиши мощността(макар и минимално) от маслото?

  В момента сложих 0-50 сустина в двигател М-113К и чувството при каране е,че колата е доста по-бърза.Това ще го уточня като направя някои замервания,за да съм сигурен.Пък може и да е само заблуда.....

  Ако въпроса ми е неуместен за тази тема го изтрийте.


  • 0

#19 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 26 август 2017 - 08:18

Забелязал съм че когато към маслото добавя и добавка усещам мотора по-тих и по-пъргав.


Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
  • 0

#20 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2127 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ... ... ...

Публикувано 26 август 2017 - 12:12

Маслото не прави чудеса. 

Чувствата дават  Power, както с току що изкъпана булка... .

 

Добавките (подкрепителните)... са друга работа.


Този пост е редактиран от vencislav: 26 август 2017 - 12:14

  • 0

#21 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Модератор

  • Модератори
  • 5561 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 август 2017 - 13:07

А възможно ли е един двигател да си повиши мощността(макар и минимално) от маслото?

  В момента сложих 0-50 сустина в двигател М-113К и чувството при каране е,че колата е доста по-бърза.Това ще го уточня като направя някои замервания,за да съм сигурен.Пък може и да е само заблуда.....

  Ако въпроса ми е неуместен за тази тема го изтрийте.

 

Таман щях да те питам дали си го сложил това масло.

Замерванията ясни, на мен ми е по-интересно дали другите неща са верни, че намалява (почти до 0) триенето вътре и прочее ? Ама това май няма как да се види.


  • 0

Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)


#22 kocetovd

kocetovd

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Видин
  • Автомобил:
    W210 Е230

Публикувано 26 ноември 2018 - 21:33

Колеги, ще ви напиша нещата които научих аз за маслата за няколко години изследване и практически опити, дано са полезни някому:

 

1. Освен ако не карате дизел с филтър за твърди частици НЕ слагаите масло с допуск завършващ на 1 на бутилката в мотора (229,31...), там всичко дето е полезно в маслото е намалено наполовина, независимо кво казва някой документ, дори да идва от Мерцедес.

2. BeVo листата не е списък с масла с които мотора ще живее щастливо 500к километра, това е списък с масла които няма да прецакат мотора от едно две наливания.

3. В двигателя има няколко различни вида триене и смазване, и това че 5 масла покриват няколко параметъра въобще не означава че са еквивалентни. Хубавото масло е много пъти по добро за мотора, нищо че има още няколко които покриват същия допуск.

4. Има добавки които подобряват характеристиките на маслото, както и такива които ги влошават. Да се слагат добавки е руска рулетка, най добре да се ползва маслото както си е прозиведено, залога е твърде голям.

5. Много е важно да се купува маслото от 100% надежно място, пак, залога е твърде голям.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни