Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Mercedes 190 1.8 оборотиНа бензин - няма ниски обороти, на газ гасне като не е на скорост


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 vejdiali

vejdiali

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 18 май 2008 - 19:28

Здравейте!
Имам проблем с Mercedes 190 1.8 91 година.Има газова уредба.
Проблема се състои в това, че на бензин колата няма ниски обороти и трудно пали, а на газ като карам понякога като превключвам скорости или като намалям колата се гаси.Оборотите на газ са около 1000 като я запаля.
На бензин трудно пали и трябва да я форсирам, за да я задържа запалена.

Някои сблъсквал ли се е с такъв проблем.

Благодаря Ви предварително.
  • 0

#2 Kotitu

Kotitu

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 440 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 май 2008 - 20:27

Диагностика?
В БГ ли е слагана уредбата? Кога? Каква?
Регулиране на смес? Прецакано стъпково моторче, изкривена клапа?
  • 0

Old Mercs don't die, they just get faster!

"Опит се трупа собственоръчно, собственокрачно и най-вече собственогъзно..."

190E 2.0i WDB2010241F806491


#3 vejdiali

vejdiali

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 19 май 2008 - 18:53

Здравейте отново !
Изпуснах да кажа, че на бензин колата си пали почти нормално, но като я исфорсирам и пусна педала на газта оборотите падат и изгася колата.
  • 0

#4 caki

caki

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Град:Разград
  • Интереси:коли,тенис и ...
  • Автомобил:
    Mercedes 190 Е
    Mercedes 200 CE

Публикувано 19 май 2008 - 19:49

Сигурен ли си че ти работят всичките цилиндри ? Запали я и вади кабелите един по един.
  • 0

#5 tonyb

tonyb

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 290 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич
  • Автомобил:
    W201 ,190E , 122 h.p.,1990

Публикувано 29 май 2008 - 08:39

Колега,аз имам отскоро 190 Е,122к.с.,механичен инжекцион и едва удържам атаките на семейния съвет за газифициране на возилото.Попаднах на едно мнение от друг форум,което може би ще ти помогне да решиш проблема си : "Сложих обикновена АГУ на BRC. Е не мина без първоначалните проблеми, но след 1 месец борба всичко е решено. Колата всъщност от самото начало вървеше идеално на газ и разхода е идеален. Проблемът беше именно в свободния ход на газ. Нестабилни обороти и съответно гаснеше когато си поиска като изключа от скорост. Започна се ходене по мъките понеже в БГ са ни такива газаджиите. С чиста съвест мога да кажа НЕКАДЪРНИ! Да ме извиняват малкото, които знаят за какво става дума. И по-лошото е не че са некадърни, ами че не си признават и започват да ръсят куп глупости по даден проблем и да говорят общи приказки, че еди си какво не можело да се направи.
От мен запомни, че няма начин една кола на бензин да не може да се направи да въври безпроблемно на газ. Просто в някои случаи решенията са скъпи! В България в името на ниската цена (или поради незнание най-често) много неща не се правят и затова различните модели коли правят номера на газ и после собствениците реват, че газта е виновна за всичко. А то не е така, просто една работа като не се направи както трябва резултата е такъв.
Но да спра до тук...

При мен досадния проблем се реши със стабилизатор за свободния ход на газ. Има коли, които задължително го изискват, иначе ще си имаш непрестанно ядове с оборотите и досадно гаснене. На други механични инжекциони например въпросния стабилизатор не върши никаква работа. Ама е редно един добър газаджия да е наясно с всичко това и когато ти каже цена за монтаж да ти обясни защо ти иска повече пари или да ти каже така и така тези коли са проблемни трябва да се монтира еди си какво и т.н. Да, ама не. Вземат ти парите и довиждане. Ако знаеш италианците какви неща правят именно при монтажа на АГУ на тия мерцедси, напълно ще си обясниш защо колата ти работи зле.
И на мен не ми беше приятно 1 месец да ходя по мъките, ама по-важно е човек да не се предава лесно. Въпросният стабилизатор се връзва към стъпковия мотор и му подава необходимия ток, така че да не пропадат оборотите. Примерно моя модел (190Е 2.0i) задължително иска такъв стабилизатор. Някои майстори спират на газ с помощта на реле стъпковия мотор, но това за мен е частично решаване на проблема.

Забравих да ти кажа, че колата не бива да има проблеми на бензин! С други думи преди да прибегнеш до стабилизатора трябва да се види дали потенциометъра на дебитомера е наред (замерва се) и да се почисти най-идеално стъпковия мотор!
Пак правя уговорката, че говоря конкретно за този модел на мерцедес. Например по-старите 190 (до 85г. някъде) нямат въпросния стъпков мотор и при тях не се изисква подобно устройство.
Може би единствения по-сериозен недостаък при газифицирането на тия коли е, че няма как да се монтират предпазни клапи (поне аз не съм чувал за такава възможност,но може и да има). С други думи риска от детонации с последствията от тях си е налице."
Мисля,че има логика в горното изказване,допреди 3 години карах Ситроен АХ и стъпковия му мотор постоянно правеше проблеми именно защото липсваше подобен стабилизатор на празния ход.
  • 0
Mercedes Benz W201 - The Last Action Hero

#6 tonyb

tonyb

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 290 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич
  • Автомобил:
    W201 ,190E , 122 h.p.,1990

Публикувано 29 май 2008 - 09:10

И още нещо-не знам дали твоят автомобил има компютър,но ситроена имаше и поради това,че когато караш на газ се изключва стъпковия мотор компютърът трупа грешки.В един момент,примерно след 25-30 запалвания на колата, ми светваше една оранжева лампа за проблем в горивната система.Решението при ситроена беше много просто-вадя едната клема на акумулатора,изпушвам една цигара и отново закачам клемата.Така компютъра изчиства дотогава натрупаните грешки и колата работи супер на газ и на бензин.Само че след близо 2 години такива манипулации се появиха същите проблеми,като при твоя мерцедес,от което е явно,че газовата ми уредба е монтирана некадърно.Следващата ми кола беше Деу Нексия,инжекцион,обаче не знам как са и направили газовата уредба,но с нея нямам абсолютно никакви проблеми,освен профилактика и почистване на изпарителя.
  • 0
Mercedes Benz W201 - The Last Action Hero

#7 vejdiali

vejdiali

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 06 юни 2008 - 00:57

Здравейте!
Извинявам се за късния отговор.
Проблема ми отчасти е решен.Вече нямам такова гаснене.Не знам точно, какво и правиха, но първо я оправиха на бензин и после на газ.
Сега единствено имам проблем като паля на газ.Не ми държи обороти първите 1-2 минути след като я запаля.После няма проблеми държи си ги нормално.Но и това ще го оправим.Хубавите работи бавно стават :)

Благодаря Ви много за отделеното време.
  • 0

#8 DeyaN

DeyaN

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    Мерцедес W201 190E 2.3 16V 89-та год.

Публикувано 27 август 2008 - 17:31

Здравейте отново !
Изпуснах да кажа, че на бензин колата си пали почти нормално, но като я исфорсирам и пусна педала на газта оборотите падат и изгася колата.


оправи и аванса щом гасне е в повечко предварение на 1 фр така беше бутнах му аванса и се оправи не гасне.,.
  • 0
Жена без цици и кола без кардан в къщи неща

#9 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4526 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 27 август 2008 - 22:03

При мен досадния проблем се реши със стабилизатор за свободния ход на газ


Е да ама не - едно моторче за празен ход се нуждае от такъв стабилизатор, когато е пътник. На газ компютъра на колата не се спира, а именно той следи оборотите и подава сигнал към моторчето, когато те започнат да падат, и то много по-добре от разни гаражни измислици . Затова няма логика да се слага такава система, която да дублира функциите на компютъра. Това е българска измислица.

Гасне ти на газ от не добре регулирана смес.

Както и на бензин. Плюс факта че оста на моторчето е износила леглото си в корпуса и клапата на моторчето е нацапана със сажди и гняз от газта. А и компютъра кой знае какви грешки е натрупал.

Имаш нужда от добра диагностика на бензин и газ и ново моторче. Моторчето лесно се сменя, но с добрата диагностика ти желая успех. Че повечето могат само да въртят шестограма за сместа и нищо не отбират от Ке-Джетроник. И все пак преди да купуваш части отиди на сервиз да ти направят диагностиката и посикай да ти прочетат грешките. Ако кажат че не могат не е твоя сервиз.

Може да имаш също така замазани дюзи, слаба бензинова помпа, износен потенциометър на дебитомера, неработещ или зле работещ електро-хидравличен регулатор, нарушена хермтизациа на гумените съединия по колектора и куп други неща, който онлайн няма как да видим или решим. На газ може да гасне и ако не е откачена тръбата за въдуха към кутията на филтъра.
  • 0

#10 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4526 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 28 август 2008 - 12:52

Здравейте отново !
Изпуснах да кажа, че на бензин колата си пали почти нормално, но като я исфорсирам и пусна педала на газта оборотите падат и изгася колата.


оправи и аванса щом гасне е в повечко предварение на 1 фр така беше бутнах му аванса и се оправи не гасне.,.


Аванса може да се бута само на TSZ запалването - колегата е със EZL, с октан коректор. Там разпределителя има само едно правилно положение - завъртян максимално по часовника. Така че шестограмния болт да се пада в десния край на бъбрековидния отвор.
ЕЗЛ датчика за ГМТ на 1-ви цилиндър е на маховика.
При TSZ, датчика за ГМТ е в разпределителя.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни