Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Загрявам...повече от нормалнотоW123


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 m_hi88

m_hi88

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 939 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:MB,Whisky,fishing...и др.
  • Автомобил:
    W123/200/1980
    ....
    и др.

Публикувано 09 април 2008 - 08:15

Колеги,имам следния проблем.Става въпрос за 123-ка(метанова)
Смених една спукана тръба(тази,която влиза в кранчето на парното).Бех загубил малко антифриз,така че,долях около 1,5л..Тръгнах на път-гледам вдига градуси(95-100)от време на време.По принцип ги държи на 85(+,-5).Спрях,долях още малко вода,пак същото,с тая разлика,че като спра някъде,почва да изтича атифриз от одушника(тръбичката дето излиза от капачката на радиатора).Изтече излишното на 2-3 пъти,но..пак грее повече от нормалното.Греенето става на баир и на малка предавка-после се нормализира.
Някой ми каза,че не ми е обезвъздушена системата,ако е така-как се прави това обезвъздушаване?.Други предположения?...Мерси! :)
  • 0
"Марката е като живо същество-нейният авторитет расте или се уронва все повече с течение на времето..."

#2 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 09 април 2008 - 08:19

Колеги,имам следния проблем.Става въпрос за 123-ка(метанова)
Смених една спукана тръба(тази,която влиза в кранчето на парното).Бех загубил малко антифриз,така че,долях около 1,5л..Тръгнах на път-гледам вдига градуси(95-100)от време на време.По принцип ги държи на 85(+,-5).Спрях,долях още малко вода,пак същото,с тая разлика,че като спра някъде,почва да изтича атифриз от одушника(тръбичката дето излиза от капачката на радиатора).Изтече излишното на 2-3 пъти,но..пак грее повече от нормалното.Греенето става на баир и на малка предавка-после се нормализира.
Някой ми каза,че не ми е обезвъздушена системата,ако е така-как се прави това обезвъздушаване?.Други предположения?...Мерси! :)


На 123-ка ситемата е отворена,като на Жигула,а не херметична,така че не се обезвъздушава!Поне на мойта 200Д беше така...Аз нямах и виско-съединител,ама ти имаш,май.Смени и термостата направо-мога да ти подаря оригинален БЕР от дизела на 82С,ако е същия!И глей да не я прегрееш,че ще опреш до Боян току-виж! :0_yahoo:
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#3 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 09 април 2008 - 15:02

!И глей да не я прегрееш,че ще опреш до Боян току-виж! :0_yahoo:


а не, не, не... съвети и части ще пращам, само ремонти повече НЕ. от 1,4 години съм се отказал, не мисля особено след последните 2 дни да почвам.



мисля че прави въздушна възглавница.
отвори парното да духа топло, за да изгони въздуха от там.

ако не се оправи, И СИ със 102 мотор, провери дали включва магнитната перка. ако не знаеш как става, пиши. ще обясним
  • 0

#4 m_hi88

m_hi88

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 939 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:MB,Whisky,fishing...и др.
  • Автомобил:
    W123/200/1980
    ....
    и др.

Публикувано 15 април 2008 - 00:29

Тъкмо щях да сменям термостата днес(за всеки случаи),щото всичко друго изглеждаше нормално,но продължавах да загрявам повече от нормалното(личния ми майстор,на който слава Богу,вече мога да разчитам,каза че 82-85 градуса е нормалното за тази кола)..и...родих...гарнитура на главата.Върнах се от морето и за голям мой късмет 1км преди гаража на майстора вдигнах на 110.ТЕлефона и айде на преглед :( Есента правих ремонт(ремонта го прави един пияница-ама,пак бая изкара от тогава насам)Моя човек вика-надявам се да е от некачествена гарнитура,но докато не отворя не казвам на 100%..Иначе колицата вървя перфектно-140-160(похвално за възрастта си)почти без да гори масло(1л. на 4000км),кво да искам повече.Утре като я отворим,ще снимам гледката :) ...Сега си спомням,че като купух гарнитурите,тази на главата беше към 30лф,.а съм питал преди това и бяха ми казали,че истинската е 60лф...Ще си покаже кво е.
  • 0
"Марката е като живо същество-нейният авторитет расте или се уронва все повече с течение на времето..."

#5 m_hi88

m_hi88

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 939 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:MB,Whisky,fishing...и др.
  • Автомобил:
    W123/200/1980
    ....
    и др.

Публикувано 16 април 2008 - 21:33

Пичове,загрех,та са не видех!..Пукната глава :kill_myself: Толкова лошо пукната,че мяма оправяне..Все се надявах да е само гарнитурата,но явно му е дошло времето.Имаше съмнения за зле направен ремонт през есента-не ми се коментира,щото няма да върнем времето..Сега се знае,че ми трябва глава.Ако някой има нещо за продаване,да свирка.Не искам да спирам колата все още,щото всичко друго си е наред,така че,сколнен съм да намеря главата и да подкарам пак "Кака" със 160км :D (повече от 120 никога няма да вдигам,дори и с "Порше"..не за друго,ами щото правилника не го позволява!!!).Благодаря на всички отзивчиви помагачи!!! :beer:
  • 0
"Марката е като живо същество-нейният авторитет расте или се уронва все повече с течение на времето..."

#6 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 16 април 2008 - 21:47

Толкоа зле е спукана че не се управя, поразпитай тук там, не зная Краси където заваряше алонинии, зад сервиза на БОШ къде е в момента,
Опитай, ако е невъзможно друга разбира се,
Успех.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни