Смяна шарнир , маншони и накрайник.W124
Започната от misterj, 02 апр 2008 - 20:03:59
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 02 април 2008 - 20:03
Днес смених гореописаните неща по колата и реших да ги споделя.
Всъщност аз едва ли бих могъл да го направя, затова отидох на сервиз.
Ето и стъпките.
1. Сваляне на колелото vadene2.jpg 40,57K 308 Брой сваляния
2.Развиване на болт / не знам как се казва/
vadene1.jpg 45,92K 458 Брой сваляния
3. Подпиране на пружината и подготовка за големия чук.
vadene.jpg 52,84K 499 Брой сваляния
4. Звяра е изваден
man6oni2.jpg 50,78K 479 Брой сваляния
По обратния път се слага новия. Ето ги "ръка за ръка"
6arnir.jpg 60,92K 484 Брой сваляния
Махане на стабилизираща щанга и смяна на маншоните по нея - 4 броя.
man6oni1.jpg 36,11K 398 Брой сваляния
man6oni.jpg 76,74K 365 Брой сваляния
Преминаваме към десния накрайник, който беше разбит. Колкото и да се старая да запълня дупките по пътищата на тъпата държава и да направя пътищата поне нормални с моите псувни - това не помага.
Развиваме горния болт
nakrajnik1.jpg 52,06K 402 Брой сваляния
Със скоби изваждаме накрайника
nakrajnik.jpg 55,36K 398 Брой сваляния
Накрайникът се оказа оригиналния, което много ме зарадва, защото има голяма вероятност колата наистина да ми е на 263 000 км. Някъде бях чел че шарнирите издавали багажа на около 300 К км, така че моите 2 ги смених вече. OrigNakr.jpg 29,42K 349 Брой сваляния
Да отбележа че преди сваляне на накрайника , монтьорът измери с милиметър дължината и отбеляза. Ще ходя все пак на предница, но мисля че беше умно от тяхна страна.
После смених амортесьорчето и обтегачът на ремъка.
Смяна масло на хидравликата с филтъра.
Общо - шарнир, маншони /4 броя/и накрайник - 80 лв - взети с отстъпка.
амортисьор и обтегач -130 лв - взети през сервиза
филтър за хидравликата - 15 лв.
Работа - 55 лв.
Отнето време - 2,5 часа с ходене за вземане на части.
Вече съм сменил абсолютно всички консумативи на колата и се надявам в близко време да нямам разходи освен по дизел.
Това е от мен
Всъщност аз едва ли бих могъл да го направя, затова отидох на сервиз.
Ето и стъпките.
1. Сваляне на колелото vadene2.jpg 40,57K 308 Брой сваляния
2.Развиване на болт / не знам как се казва/
vadene1.jpg 45,92K 458 Брой сваляния
3. Подпиране на пружината и подготовка за големия чук.
vadene.jpg 52,84K 499 Брой сваляния
4. Звяра е изваден
man6oni2.jpg 50,78K 479 Брой сваляния
По обратния път се слага новия. Ето ги "ръка за ръка"
6arnir.jpg 60,92K 484 Брой сваляния
Махане на стабилизираща щанга и смяна на маншоните по нея - 4 броя.
man6oni1.jpg 36,11K 398 Брой сваляния
man6oni.jpg 76,74K 365 Брой сваляния
Преминаваме към десния накрайник, който беше разбит. Колкото и да се старая да запълня дупките по пътищата на тъпата държава и да направя пътищата поне нормални с моите псувни - това не помага.
Развиваме горния болт
nakrajnik1.jpg 52,06K 402 Брой сваляния
Със скоби изваждаме накрайника
nakrajnik.jpg 55,36K 398 Брой сваляния
Накрайникът се оказа оригиналния, което много ме зарадва, защото има голяма вероятност колата наистина да ми е на 263 000 км. Някъде бях чел че шарнирите издавали багажа на около 300 К км, така че моите 2 ги смених вече. OrigNakr.jpg 29,42K 349 Брой сваляния
Да отбележа че преди сваляне на накрайника , монтьорът измери с милиметър дължината и отбеляза. Ще ходя все пак на предница, но мисля че беше умно от тяхна страна.
После смених амортесьорчето и обтегачът на ремъка.
Смяна масло на хидравликата с филтъра.
Общо - шарнир, маншони /4 броя/и накрайник - 80 лв - взети с отстъпка.
амортисьор и обтегач -130 лв - взети през сервиза
филтър за хидравликата - 15 лв.
Работа - 55 лв.
Отнето време - 2,5 часа с ходене за вземане на части.
Вече съм сменил абсолютно всички консумативи на колата и се надявам в близко време да нямам разходи освен по дизел.
Това е от мен
#2
Публикувано 02 април 2008 - 20:35
Браво.Напълни ми душата.Знам че ти коства време но си си направил труда да бъдеш полезен. Ама тая пружина как трепе...колеги ако нямате условия не си правете шега.
#3
Публикувано 12 май 2008 - 07:07
Е има си специални скоби са тези пружини.Браво.Напълни ми душата.Знам че ти коства време но си си направил труда да бъдеш полезен. Ама тая пружина как трепе...колеги ако нямате условия не си правете шега.
#5
Публикувано 12 май 2008 - 19:23
странна работа, тук бях коментирал в тази тема, точно същото нещо като Мбенц, а пък коментарът ми е изчезнал.
защо така?? данеби глупусти да съм писал?
защо така?? данеби глупусти да съм писал?
#6
Публикувано 12 май 2008 - 20:06
Момчета- спокойно - не спамете темата.
Маслото е сменено с цвят на Бекс, благодарение на Вени.
Споко )))
Маслото е сменено с цвят на Бекс, благодарение на Вени.
Споко )))
#7
Публикувано 12 май 2008 - 22:15
Не бе,седи мирен...странна работа, тук бях коментирал в тази тема, точно същото нещо като Мбенц, а пък коментарът ми е изчезнал.
защо така?? данеби глупусти да съм писал?
Аз изтрих постовете понеже се изясниха нещата за маслото което е сипал а темата е за смяна на шарнири и т.н.
Позабърсах малко за да остане само това за което става дума че иначе темата беше стигнала огромни мащаби а целта й е да се разясни за определена дейност.
Па за маслата теми колко щеш,нямат прочитане,а и полека-лека всяка една тема било то и за бушони прераства в масла...
За това позметох с метлата.
#8
Публикувано 12 май 2008 - 22:26
като чистиш-чисти как трябва. с това:
сещашли се че кой го прочете-познай кво ще налее в серво помпата??
нещата са изяснени между теб, мен и още 2ма-3ма....а другите-олио да наливат и после: "ама тва са го писали в МБ-клуба, и аз тва налях-нали са мозъци..."
филтър за хидравликата - 15 лв. Имах останало оригинално масло от смяната на скоростната кутия.
сещашли се че кой го прочете-познай кво ще налее в серво помпата??
нещата са изяснени между теб, мен и още 2ма-3ма....а другите-олио да наливат и после: "ама тва са го писали в МБ-клуба, и аз тва налях-нали са мозъци..."
#9
Публикувано 07 декември 2009 - 10:02
Знам ,че темата е ного стара и че Автора и вече не влиза в този форум ,но просто много ми хареса как е написана и ми свърши чудесна работа.
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ СЪФОРУМЦИ!
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ СЪФОРУМЦИ!
NO PAIN - NO GAIN!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни