Вентилатор парно копче > autoW124 E200
Започната от Nikefi4, 13 мар 2008 - 14:20:35
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 13 март 2008 - 14:20
скоро писах че вентилатора неработи и се оказа че е много зацапан и след намесата на wd-40 работи като фурия.преди си мислех че ауто-то неработи заради ниските обороти на вентилатора но след почистването се оказа че въобще неработи но има едно НО!!! когато колата е на контакт работи копчето ауто а когато запаля не!!! пробвах на запален двигател да върна ключа малко назад но нищо нестава.понякога без видима причина сработва на запален мотор и така докато я изгася и после пак неиска............дайте съвет къде да погледна и какво трябва............ колата е W 124 E 200 16 V
S 124 200 TE 16
#2
Публикувано 13 март 2008 - 16:14
скоро писах че вентилатора неработи и се оказа че е много зацапан и след намесата на wd-40 работи като фурия.преди си мислех че ауто-то неработи заради ниските обороти на вентилатора но след почистването се оказа че въобще неработи но има едно НО!!! когато колата е на контакт работи копчето ауто а когато запаля не!!! пробвах на запален двигател да върна копчето малко назад но нищо нестава.понякога без видима причина сработва на запален мотор и така докато я изгася и после пак неиска............дайте съвет къде да погледна и какво трябва............ колата е W 124 E 200 16 V
Moiata niama AUTO, no imam shoden problem i toi idva ot...kontaktora.
Imenno za tova kogato kolata e na kontakt si bachka, a kato zapalia po-chesto ne, i se nalaga da vryshtam lekichko nazad kliucha za da proraboti.
P>S> Izviniavam se za latinicata, ne sym v BG. Molia komentaryt da byde redaktiran ako e vyzmojno .
#3
Публикувано 13 март 2008 - 18:23
Кредора не му се бачка,другото превежда с краката си..............пиши смело,няма да се изкривим от 3-4 писания на латиница.А и си член на клуба,да е някой друг да сьм го налазил вече ма вас не ви барам много поне аз като модератор.
.
#4
Публикувано 14 март 2008 - 03:14
Колегата Subsonic правилно го е казал, а аз ще допълня - 2 са дефектите на тази плочка - нагарят контактните пластинки и започва да отказва обратния ход на ключа след запалване (не позволява повторно въртене на стартера щом е завъртял веднъж). Не е голяма философия разглобяването и почистването, но е по-добре да го направи някой дето му е позната процедурата. Успех!
#5
Публикувано 14 март 2008 - 19:33
ако се окаже че проблема не е от кключ, си провери изнесените бушончета, до кутията с бушони. в малка черна кутиика са
#6
Публикувано 15 юли 2016 - 14:34
Привет колеги!
Имате ли идея от къде идва + на регулатора на обороти на вентилатора (таралежа)? На буксата, която излиза от купето с черен, червен и жълт кабел го няма (+). Понякога има 1,5-0,8 V, понякога няма нищо... Управляващо напрежение има 4-8 V на жълтия кабел. Работеше непрекъснато до Бургас, спираме за 15-20 мин., тръгвам и вентилатора не работи!?
Моля дайте идеи. Благодаря!
Този пост е редактиран от strelec: 15 юли 2016 - 14:43
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни