Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

SLK 55 “AMGUltimate Experience Asia”


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4234 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 23 май 2006 - 09:19

Specifications
Engine Type: V8
Displacement cu in (cc): 332 (5439)
Power bhp (kW) at RPM: 360(265) / 5750
Torque lb-ft (Nm) at RPM: 376(510) / 4000
Redline at RPM: 6700
Brakes & Tires
Brakes F/R: ABS, vented disc/vented disc
Tires F-R: 235/35 R19 - 265/30 R19
Driveline: Rear Wheel Drive
Exterior Dimensions & Weight
Length × Width × Height in: n.a.
Weight lb (kg): < 3306 (< 1500)
Performance
Acceleration 0-60 mph s: n.a.
Top Speed mph (km/h): n.a.
Fuel Economy EPA city/highway mpg (l/100 km): n.a.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение
  • 0

#2 MISFIT

MISFIT

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 166 Мнения:

Публикувано 15 септември 2006 - 13:24

какви са тези стрелки на 1вата и 2та снимка?

И странно че е атмосферен за разлика от големия батко SL от мб се опасяват че на това малко купенце ще има много излетели коли в космоса :ok: амо сложат и компресорите :yahoo:
  • 0
Защото само от Мерцедес могат да ме полазят тръпки по гърба и да ми избият сълзи от кеф....

Публикувано изображение

#3 sky

sky

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2145 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София;Казанлък
  • Автомобил:
    190E 2.3

Публикувано 15 октомври 2006 - 16:08

:FlagMB: Нямам думи :welldone:
  • 0
Публикувано изображение

#4 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4234 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 04 февруари 2007 - 16:26

Mercedes CLK DTM AMG Cabrio: Когато гръм удари
Който не е успял да се сдобие навреме със закритата версия на разполагащия с 582 к. с. Mercedes CLK DTM AMG, сега получава неповторим втори шанс в лицето на най-бързият четириместен кабриолет на планетата.



"Колко вдига?" "300, но е електронно ограничен." "И колко коня е?" "Минимум 582!" "О, боже!" – ето как изглеждаше разговорът с работника на бензиностанцията, който проведохме при едно нощно зареждане. За момчетата с обилно намазани с гел коси и тунинговани до краен предел автомобили от малкия клас, този автомобил без съмнение може да се определи като върха на сладоледа. Забележителното в случая обаче е, че този спортист с емблема с прочутата трилъча звезда наистина може да се определи като едно от най-впечатляващите предложения в съвременния автомобилен свят. Когато докоснете внушителния спойлер с върха на пръстите си, очите ви без съмнение ще заблестят. По подобие на предния капак, вратите и разширенията на задните калници, той е направент от карбонов ламинат, същото се отнася и за многобройните апликации в интериора. Като се започне от централната конзола, премине се през вътрешната страна на вратите, и се стигне до тапицираните с алкантара спортни седалки, всичко е изработено с почти маниакална педантичност до най-незначителния детайл, при това изцяло според предпочитанията на клиента. Как стоят нещата отвън? От чудовищната предна броня, през огромните раздувки на калниците в стила на осемдесетте години, та чак до дифузьора в задната броня – това CLK поддържа стила на професионален състезател.

800 нютонметра максимален въртящ момент, и то при 3500 оборота в минута определено изискват сериозни умения и пълна коцентрация, и не на последно място – състезателно трасе или свободна от движение магистрала. Границата от 100 км/ч се преминава за 4 секунди, девет секунди по-късно се достигат 200 км/ч. Без наличието на електронно ограничение на скоростта, автомобилът би могъл да развива и доста над 300 км/ч. Едва ли мнозина ще съжаляват за това принудително озаптяване на устрема на автомобила – комфортът при такова темпо със свален покрив е накратко казано нулев...

При скорости над 250 км/ч ако носите каска би било най-добре да използвате двойно залепваща лента, за да остане тя на главата ви, а баскетболната шапка няма никакви шансове да остане дълго на традиционното си място... Дори при вдигнати стъкла бързо ще стигнете до извода, че зад стъклото на едно Suzuki Hayabusa турболенциите като че ли са по-малко... Но всъщност това е част от чара на този изключителен четириместен кабриолет. Затова е не е учудващо, че Мика Хакинен и Хуан Пабло Монтоя вече притежават по един...




Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение
  • 0

#5 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4234 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 04 февруари 2007 - 16:27

Публикувано изображение Публикувано изображение

Публикувано изображение Публикувано изображение

Публикувано изображение Публикувано изображение

Публикувано изображение
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни