Към съдържанието

  •  

Снимка

Изпотени съкла


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 vasil

vasil

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Мнения:

Публикувано 22 май 2006 - 19:53

здравеите като пусна духалките испотяват стаклата а климатика като поработи 20минути и от доло от кам таблото излиза пара мисля че може да е спукано малкото радиаторче .Моля ако някои е имал такав проблем да ми помогне от какво е това и как да го отстраня колата е 190Е
  • 0

#2 Blond

Blond

    Модератор

  • Модератори
  • 3866 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI facelift

Публикувано 23 май 2006 - 08:40

Както казва един приятел - климатикаджия: "Малък проблем с парното няма".
Ако не можеш да установиш сам проблема, нямаш ли познат монтьор да погледне. Не мисли най-лошото - може просто да имаш спукано водно съединение (което не значии че е малък проблем, де )
  • 0

#3 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1525 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 23 май 2006 - 16:59

когато климатика работи в кутията на радиаторчето за фреона (това дето е в купето се кондензира вода. Тази вода не е никак малко и за това има тръбичка която да я извежда извън купето. Имал съм случаи когато тази тръбичка е неизправна или я няма и прави локви в краката на предните седалки. Но за пара :blink: Провери нали не ти губи антифриз охладителната система. провери да не би кранчетата на парното да не го затварят и едновременно да работиш и на клима и на парно.
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#4 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 23 май 2006 - 18:02

Ако охладителната система не губи антифриз, най-вероятно е повредена клапата през която влиза свеж въздух в салона. Клапата остава затворена, салона е изолиран, въздухът се овлажнява от дишането на пътниците и стъклата се запотяват.
Провери следното - при изключен вентилатор (положение 0), отвори средните духалки и подкарай колата. При висока скорост трябва да се чувства осезаема струя въздух влизаща през средните духалки. Ако се чудиш дали духа или не, значи клапата е затворена.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#5 Diesel Power

Diesel Power

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:

Публикувано 19 юни 2006 - 17:55

Децки, на мен ми го прави същото и действително си мисля, че може да е от конденза на климата защото колата не губи от охладителната течност. Къде е шибаната тръбичка или поне къде би трябвало да се намира???
  • 0

#6 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4234 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 19 юни 2006 - 18:26

когато климатика работи в кутията на радиаторчето за фреона (това дето е в купето се кондензира вода. Тази вода не е никак малко и за това има тръбичка която да я извежда извън купето. Имал съм случаи когато тази тръбичка е неизправна или я няма и прави локви в краката на предните седалки. Но за пара :blink:  Провери нали не ти губи антифриз охладителната система. провери да не би кранчетата на парното да не го затварят и едновременно да работиш и на клима и на парно.

Та в този ред на мисли ако тази тръбичка се запуши затова ли спря да ми капе конденза отдолу под колата?
  • 0

#7 Schumi

Schumi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 358 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Разград
  • Интереси:Автомобили, пътувания
  • Автомобил:
    S600 Coupe
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юли 2006 - 20:57

Ако охладителната система не губи антифриз, най-вероятно е повредена клапата през която влиза свеж въздух в салона. Клапата остава затворена, салона е изолиран, въздухът се овлажнява от дишането на пътниците и стъклата се запотяват.
Провери следното - при изключен вентилатор (положение 0), отвори средните духалки и подкарай колата. При висока скорост трябва да се чувства осезаема струя въздух влизаща през средните духалки. Ако се чудиш дали духа или не, значи клапата е затворена.

Само Дизел може ли нещо по подробно за тази клапа. Къде точно се намира как се оправя ????? :help: :help: :help:
  • 0

005468351.jpg  Най-доброто или нищо!


#8 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4234 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 04 юли 2006 - 21:14

Ето как изглежда клапата на W126
Публикувано изображение Публикувано изображение
  • 0

#9 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 05 юли 2006 - 10:05

Клапата се намира на възможно най-забутаното място - зад таблото, по средата.
Управлява се от две вакуумни моторчета (в розово на снимката от Алекс по-горе). Обикновено проблема е в едно от тези моторчета. Те са двустепенни, с две мембрани, но е достатъчно да се скъса едната, за да откажат. За ремот се сваля таблото и дефектното моторче се сменя.
Може обаче и да е по-лесен за оправяне, но по-труден за откриване проблем с вакуумните линии или ел. проблем.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни