Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Авто сервизите + / --Тук ще хвалим и хулим родните "майстори"


  • Please log in to reply
106 мнения по тази тема

#31 tedpet

tedpet

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 11 октомври 2007 - 09:44

Ами аз мога да споделя малко опит с хидравликите. Имах си доста грижи с рейката и помпата на хидравликата д предишната ми кола, която беше Вектра. Същото чукане, същите опити да се оправи с притягане на рейката и т.н. - резултат нулев! И тогава ми казаха за един сервиз в Люлин, специализиран за ремонт на хидравлики. Като се върви по Сливница, подминаваш Орион и след като минеш светофара, където в ляво се отбива за Люлин 1,2,3 май беше веднага след светофара завиваш в пряката в дясно - малко по-надолу по нея е сервиза. Мисля, че имаше табели някакви - ще се опитам да си намеря визитката и да ти дам телефон. Момчетата свършиха перфектна работа - рейката стана като нова срещу 350 лева май - беше доста отдавна. После поне 3 години си карах колата и нямах никакви проблеми. А пък за помпата ме бяха пратили в една работилница, която е към Техническия университет - Катедра хидвалика.
Ама ми обявиха една цифра и то без гаранция, която ме накара да си взема помпа втора ръка.
А сега и аз почнах да чувам едно почукване при въртене на волана на моя С200 и ми става лошо като чета за твоите премеждия...
  • 0
W202 C200
Бензин, Автоматик

#32 DPete

DPete

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:S.W.A.T.
    Sexy Women And Tequila
  • Автомобил:
    C220cdi T 2001

Публикувано 16 октомври 2007 - 21:53

аз искам да споделя за моята случка в пловдивския BOSH,който се намира на кукленско шосе,а вие да прецените колко са техници.2 дни след като ми докараха колата от Италия я обслужих с всички консумативи-масла,филтри и т.н. след което дойде ред да си "загася" лампата на ABS-а.Отидох в сервиза на BOSH по обед(там били с най-модерната техника и пипали супер момчетата).Приемчика ме записа и каза до края на работния ден ще я видим.ОК,в 17 часа ми звъни тел. и някакъв пич ми обяснява разни неща,при което му казах че след
малко съм при него за да ми ги обясни нормално.Отивам и човека започва да ми "святка лампата"-как компютъра на колата ми бил от по- новия модел на Мерцедес и как същия компютър очаквал да разчете сигнал от 4 датчика за ABS,а моята имала само 2 (на предния и на задния мост по 1 по средата) и поради тая причина давала грешка на заден ляв датчик и затова светела лампата така неугасяемо!Попитах как смятате да го решим тоя проблем и отговора беше "ще ви намерим компютър 2-а употреба и ще го сложим и ако ви хареса ще си го купите"при което попитах за цената,а човека отсреща вика"еми ще видим,не знам точно".Дотук добре,ще ми слагат компютър дето ще трябва да го "харесвам" и дето не знам колко ще ми струва :)) (от друго място ме ориентираха около 700 лв втора ръка)
После питам пак щото не разбирам кой знае колко ама мога да смятам до 4,защо след като иска информация от 4 датчика и дава грешка на заден ляв не дава по същата логика грешка и на преден ляв или преден десен,нали и на предния мост е само 1 датчика??отговора е бъркане в ухото или нещо такова...
Благодарих за вниманието,платих за диагностиката взех си колата и си тръгнах.
На другия ден отидох при 1 техник на аудио касетофони и чейнджъри за да ми пооправи кабелите за музиката в багажника,защото предния собственик очевидно беше имал доста сериозна музика,но си беше разкачил стъпалата и колоните и сега стояха само кабелажите в багажника,безразборно оголени и опиращи се на ламарината до резервната гума.Още щом техника започна да изолира кабелите забелязах 1 кабел с букса,който никак не приличаше на такъв за музиката,беше дълъг около педя,до него отдясно успоредно имаше същия,но беше включен.включих и този в
буксата за която беше предназначен,отидох запалих колата и лампата за АBS-а изгасна :)) после го тествах-работеше безупречно!
Предполагам,когато са разкачали аудио техниката са извадили и този кабел по невнимание.Колата се оказа с 4 датчика и с правилния компютър,макар,че скъпата техника в сервиза на BOSH и квалифицираните им техници твърдяха друго.

моля модераторите да преместят коментара ми,ако сметнат,че не е тук мястото за него.


Щом си се справил сам -браво! Не се притеснявай- случвало се е и пак ще се случва. Просто подлагай всичко на съмнение( все пак е БГ ), искай задължително разпечатка и ако ти дадат гледай компютъра с диагност.софтуер- там всичко си пише и има задължително 'help' !
  • 0
Night Flights and Good Booze

#33 stanislav13

stanislav13

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:

Публикувано 23 октомври 2007 - 21:55

СЕРВИЗА СЕ НАМИРА ОТ OMV НАД ЗАТВОРА ПОСОКА ВЪЗРАЖДАНЕ ПЪРВАТА ПРЕСЕЧКА В ДЯСНО ЕДИН СЕРВИЗ НА ДВА ЕТАЖА .ИМА ЕЛКОН ,АЛАРМИ И МЕХАНЦИ.
Оправиха ми колата. И проблема е бил в кабела от бобината към дистрибуторната капачка под намотката за газовото се е прекъснал и от там пръска искрата и до свещите отива искра но не достатъчно да запали . Човека замери налягане на помпата направи още няколко замервания и откри проблема за които 4 сервиза в продължение на 2 седмици не можаха . И не разглоби нищо друго освен да махне кутията за филтъра, колата беше готова 30 мин след като я довлякох.

П.П ТОВА Е ВЪВ ВАРНА
  • 0

#34 mercedestoni

mercedestoni

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 265 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    W124-300D, 1992 г.
    WDB1241301B737008

Публикувано 15 януари 2008 - 23:15

Та така , след като за една година обиколих почти всички елкони във Варна днес попаднах на наистина кадърен човек . Колата като и подадеш газ накъсваше обороти а във високите всичко си беше ок . Та заради това обиколих всички по извени "майстори" във Варна , сменях кабели , свещи капачки и все греда и днес човека докато я закачи и оп на тази кола и е изгоряла бобината , купуваме нова и о чудо колата си тръгна като нова .
Та Майстора се казва :allhail: Ицо и сервиза му е до газостанция Газко във Младост .
  • 0

The Gods Made Heavy Metal

#35 dan4o_78

dan4o_78

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Мнения:

Публикувано 23 януари 2008 - 20:15

Ще ви предоставя едно мнение от BMW форума да го погледнете ;)

илион
МнениеПуснато на: 23 Юли 2006, 16:55

eiii tiq s avtomaticite na 4erni vrax sa mnogo dobri,vervaitemi znam,rabotilsam s tqx,as sam ba4kal v impas 56 i v bleiz,i gi poznavam mnogo dobre rabotqt i 4istoo,i ima mnogo informaciq
Публикувано изображение

Този пост е редактиран от ALEXONE™: 23 януари 2008 - 20:24
Кирилица,моля

  • 0
Публикувано изображение

#36 iohoho

iohoho

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 652 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    S 210 E 220 CDI 2000г.

    W 124 200E 90kW 1991г.

Публикувано 24 януари 2008 - 19:59

Да споделя и аз за BRC Дружба - преди година там ми поставиха газовата уредба. За монтажа не мога да кажа лошо - дори се постараха за "заврат" накрайника за зареждане зад капака за горивото /това става по-трудно при комби/. Но проблема дойде след това - колата гаснеше по светофарите, та срам... Ходих няколко пъти в сервиза - нали все пак е в гаранция, побутнат по нещо - и айде готов си. Ама не. Почетох доста във форума докато стигна до извода, че ми трябва стабилизиращото реле изключващо стъпковото моторче. Поставиха ми го на друго място, щото в BRC тогава , преди година, не бяха чували за такова нещо. Преди седмица минах от там, понеже ми изтича гаранцията и реших да направя един профилактичен преглед / мислех , че е безплатен-гаранция/ и ги попитах защо трябваше да ходя при конкуренцията им за да се справя с проблема - а там "майстора" щото не му знам името, ми казва, че те знаели за това реле, ама го слагали само в краен случай - е моя явно е бил от средните, 3-4 посещения за един и същ проблем явно в BRC не е краен случай.
Малко дълго стана, но ме събра яд на "майстора"
АКО ИСКАТЕ ЛЮБЕЗНО И НЕ КОЙ ЗНАЕ КОЛКО КОМПЕТЕНТНО ООБСЛУЖВАНЕ - BRC ДРУЖБА, аз лично бях до тук.


За младостката дружина - по мое мнение е добре да НЕ ползвате услугите на електричаря, който се намира в един сервиз на завоя на прехода м/у Млатост3 и Младост 1А, случая е дълъг за обяснение - бях там с FIATа на жена ми, само ми беше удобен / "сервиза" /, нищо друго и нищо лично.
  • 0

#37 Dr Belemezov

Dr Belemezov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 06 февруари 2008 - 21:05

Поради зрителския интерес, се отваря тази тема в която ще описваме патилата си, в родните сервизи :D
Моля ви даваите своята оценка за даден автосервиз кратко и ясно.
Печалившия сервиз в края на годината ще получи бонус право на важна тема с негова комерсиална обява!!!
Постовете ще се следят под лупа за да се избегнат рекламни хвалебстия :lol:

Колеги, аз посещамам само сервиза на Райчо Костов в кв. "Бусманци" - тел.: 02 / 973 - 84 - 66 и 0877 / 57 - 32 - 46. Този майстор ми е поддържал всички марки коли, които аз съм сменил за последните 20 год. (Lada, SAAB - много е труден за обслужване, Toyota, Senator, Nissan, Sitroen, Pegeot и др.,не ги помня вече, а сега и МБ 124.) Майсторът е фен на МБ и кара "пура" 300Д и 123-ка 300Д. Колата ми (124/260Е) и стържеше от към предно дясно колело - майсторът я "прегледа" онзи ден и смени двата щарнира - всичко е ОК. Който желае да ходи от мое име. Безаварийно каране и успех!
  • 0

#38 dellnnn

dellnnn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 87 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 26 март 2008 - 14:12

Сервиза от "Ботевградско шосе" се е преместил на бул. "Владимир Вазов" 120 (то пак е там).

Поправка на ел. прозорец шофЬорския, и някаква мембрана на централното + машинката за заключване капака на резервоара +изгоряло моторче на парното (рециклиране) + смяня на "таралежа!" - регулатора на оборотите на вентилатора на климата.
Всичко това с работа и частите те ги намериха - 1050 лв.
Въпреки че ми се понасълзиха очите, мисля че сервиза е добър.


В този прехвален сервиз ходих 2 пъти и мога да кажа че съм доста разочарован.Първия път имах проблем с оборотите отидох лично Генади я прегледа накара едно момче да изчисти дроселовата клапа(ако не греша) с парцал и курселин и каза че жсичко е готово . Резултат нула - 36 лв назад и един загубен дообяд.
Втория път ходих т.к колата прегряваше . При други известни майстори смених термостатен клапан, вискозитетен съединител и перка ,но резултат нямаше. 4 дни след въпросните смени отивам при Генади за експертно мнение. Някакви млади момчета започнаха да диагностицират и решиха че трябва да бъде сменен вискозитетен съединител(на 4 дни от магазин) т.к при загряла кола като се огаси перката можела да се движи на ръка (дълбоко се съмнявам че е така, но няма значение), предложиха да си купя още един за да го сменим и да видим да ли са прави. След като не ми се стори разумно говорих с Генади и тои им каза да проверят радиатора.Деиствително радиатора беше зле. Казаха че трябва да се смени. Попитах за цена т.к бях предварително подготвен за това и ми казаха 900 лв. При което аз ппоитах мога ли да си го закупя сам т.к цената в магазина е 500 лв.(Дори в сервиз D&N поискаха 507 лв ) Генади каза че с втора употреба не работи .След като разбра че говоря за нов започна да ми предлага негов втора употреба за 200 (въпреки че "С втора употреба не работи") След като отказах неговите оферти за нов 900 лв и втораупотреба с която тои уж не работи. той каза че не може да работи с мои части и да си заплащам само труда. И се разделихме по живо по здраво. (За това че нищо не направиха поискаха 108 лв )

Между другото в другия сервиз (на Братя Миладинови) трябваше да са почистилни радиаторите когато сменяха термостата и съединителя (4 дни по рано) нещо за което си платих и три пъти питах дали е свършено т.к смените не дадоха резултат , а когато свалихме радиаторите се оказа че едва ли са чистени въобще някога а преди 4 дни изключено.
Та аз мисля за тези прехвалени сервизи, че наистина знаят какво правят и разбират от работата си, но водещото е не да се реши даден проблем а да се изкарат максимум пари с минимум усилия.Колеги желая ви да имате повече късмет в тези сервизи от мен
  • 0
190 E 2.0 '91
W124 E200 '91
S500/3200 cc W140 93г.
ML 320 W163 '98

#39 bojo

bojo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 84 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 26 март 2008 - 21:55

Ако това, което пишеш, е вярно, това не са сервизи (и то за Мерцедес!) а свърталище на престъпници!
  • 0

#40 dellnnn

dellnnn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 87 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 27 март 2008 - 23:23

Ако това, което пишеш, е вярно, това не са сервизи (и то за Мерцедес!) а свърталище на престъпници!

Идеята не е да оплюя сервизите, а да предпазя колеги от подобни неприятни преживявания (Аз едва ли ще ползвам услугите им пак а те имат достатътно работа-(това според мен обяснява отнощението и незаинтересованоста им) така че и за мен е все едно кой къде ще си ремонтира колата).Нямам и причина да ви заблуждавам.Както някои от вас вече знаят преди 2 месеца смених 124-ката с 140-ка с двигател 3,2 и от тогава, за да я докарам до приличено състояние хвърлих доста,време нерви и пари. Ето кратко резюме какво къде е ремонтирано и резултата

1. Ходова част (предни тампони,щанги отзад секторна кутия) D&N Враца -Без забележка
2.Менене на обороти(сяна на ламбда сонда ) -Братя миладинови - намаля но не изчезна
3.Менене на обороти-Генади- без промяна
4.Ремонт шибидах(смяна на водач и почистване ) - един гараж на Царибродска-Без забележка добра цена
5.Климатик и повреден датчик за оборотите на парното-Стенли (Горна баня) Без забележка (Много коректен добри цени и знае какво прави-преди да започне ремонта диагностицира абсолютно точно проблемите , крайната работа , части и цена съвпадна 100% с това което диагностицира )-Бих го препоръчал без да се замисля
6.Проблем с охлаждането (смяна на термостатен клапан и виско съединител и почистване на радиаторите)--Братя миладинови -Проблема не бе решен (а както в предния пост ви раказах радиатора на бе почистен - нещо за което си платих)
7.Ремонт на ел. стъкло и регулиране на багажника-Братя миладинови (Боби) Без забележка
8.Проблем с охлаждането-Генади - както в предния пост ви раказах налучкване на проблема (предложиха смени докато се открие проблема включително на чисто новия виско съединител, като предложените цени на части -без работата бяха над двойни на тези в магазите и в другите -изключвам Балканстар)-отказаха да заплатя само ремонта и да монтират по евтини части
(като в крайна сметка не бяха убедени че смяната ще реши проблема и е наложителна)
9.Смяна на радиатор и почистване на този на климатика както промивка на системата-безименен сервиз Враца-Смяната без забележка резултата в/у охладителната система все още не е проверен

Това са проблемите с които се сблъсках през двата месеца като собственик на W140 и сервизите в които ги решавах. Къде ще ремонтира всеки решава сам, но аз вече знам къде аз НЯМА да ремонтирам:
- в този на Генади не бих отишъл за трети път със сигурност(ще спестя поне време ако хвърлям педесетачки през прозореца-и резултата за мен и колата ще е същия )
-Братя Миладинови-ако си там докато ремонтират няма проблем (макар понякога да се сменчват части без необходимост-като във всеки сервиз) но иначе може да заплатиш нещо което го има само на листа за поръчка а не се е случило
  • 0
190 E 2.0 '91
W124 E200 '91
S500/3200 cc W140 93г.
ML 320 W163 '98

#41 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3798 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 10 април 2008 - 11:08

Хмм при Генади до сега не съм имал оплаквания.Имах проблем със загряването и отидох при него.Човека беше много разбран и любезен.Сложи ми колата на компютър ,за да видим дали стрелката показва точно.Замери с някакъв лазерен термометър преди и след радиатора и откри,че стрелката на таблото ми показва с 10 градуса повече.Интересното е ,че не ми взе и 1 лев.
В момента колата ми е при него за ремонт на автоматика и ще е готова след седмица.Не очаквам повече от 1200лв да ми вземе?!
  • 0

#42 boby1444

boby1444

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 144 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 300SE-1992г.

Публикувано 20 април 2008 - 17:43

eiii tiq s avtomaticite na 4erni vrax sa mnogo dobri,vervaitemi znam,rabotilsam s tqx,as sam ba4kal v impas 56 i v bleiz,i gi poznavam mnogo dobre rabotqt i 4istoo,i ima mnogo informaciq
Публикувано изображение

И къде се намира по точно тоя сервиз ?
  • 0
Death Metal Fan

#43 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3798 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 22 април 2008 - 13:10

Ново инфо.Днес си го взимам от сервиза на Генади.Иде ми да получа удар :closed-topic: като разбрах цената.Дано си е заслужавало :(
  • 0

#44 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3818 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 май 2008 - 10:16

Ново инфо.Днес си го взимам от сервиза на Генади.Иде ми да получа удар :closed-topic: като разбрах цената.Дано си е заслужавало :(


е кажи де - КОЛКО те одраха :cool:
Казвал съм го и пак ще повторя Бачо Генади си е кожодер
  • 0

#45 trilist

trilist

    Член на МББ

  • Потребители на форума
  • 47 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 13 юни 2008 - 14:27

И аз да споделя....

Днес ходих да ми сменят накладките (не е нещо специално)

И останах много доволен от сервиза където ходих защото ми взеха малко пари и свършиха работа бързо и без да чакам.

Значи:
за предни и задни накладки смяна +
горивен филтър смяна +
маркуче за гориво от ляво на горивният филтър - от тях

за всичко 45 лв. а на други места само за смяна на накладки искат 50лв.

Сервизът се намира на Сливница 131 .. .ако някои иска мога да кача и тяхна визитка.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни