Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Грешка в sbc-toW211


  • Please log in to reply
82 мнения по тази тема

#31 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 15 септември 2013 - 09:43

Ясно, приблизително колко е живота на модула ? 

Преди време на познат го смениха в БС напълно безплатно но нямам идея дали още е така. 


  • 0

#32 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 септември 2013 - 11:53

Сменят безплатно, но не на всички.  Зависи на колко км е колата, къде е купена и обслужвана. Ако има някой по-запознат с конкретни условия ще пише. :)

Броя натискакания също е леко условен, зависи и от начина на каране колко години или км ще изкара, но ще е достатъчно за твоята кола в твоите ръце,ако си сложиш нов такъв, стига да не искаш да я пазиш за някоя ретро среща след 20 -30 години.


Този пост е редактиран от drjivago: 15 септември 2013 - 11:55

  • 0

#33 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 15 септември 2013 - 13:18

Ясно, интересно ми е като ходя до БС със сервизната книжка да се провери дали е сменян изобщо. Колата до сега не е карана в БГ .

Интересно че в статиите на Ауто Билд и на други места чета че след смяна на модула /безплатно/ вече този проблем с отказването на спирачки в движение изчезва. 


  • 0

#34 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 септември 2013 - 13:31

Донякъде е така. Модула е същият, но софтуера, който го управлява е сменен.
След 7-8 години, тогава би трябвало да се види дали работи без проблем. Колите на които се сменя сега все пак са прозведени 2002-2005 масово.
  • 0

#35 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 15 септември 2013 - 18:59

Моя мерцеедес е края на 2004 и незнам изобщо има ли смисъл да проверявам дали е сменян модула до сега.


  • 0

#36 krasimo

krasimo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 251 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bansko
  • Автомобил:
    W211 280 CDI
    W245 200 CDI

Публикувано 17 септември 2013 - 16:03

Ходих в БС да ми сменят СБЦ-то, но от Германия ми поемат само половината разходи. От мен искат 2200 лв, зависи от мене дали колата е подържана в Мерцедес сервизи. Сега съм намерил едно място в Благоевград и след седмица ще пиша резултата. Сменяват се някакви четки на ротор за 240 лв. Късмет на тези в БС, че на мен ми утрепаха цял ден чакане.

Към колегата Slav_1101 отиди, най-много да загубиш един ден и 57 лв труд, но ако ти поемат на 100 % ще спиш спокойно.


  • 0

Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.


#37 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 17 септември 2013 - 18:16

За сега нямам никакви оплаквания, бих искал да разбера само дали е сменяно до сега. Относно това с четките го чувам вече от доста хора, ще е интересно да споделиш мнение. При отказване на този модул колата би трябвало да не остава без спирачки а по скоро все едно е без серво. 


  • 1

#38 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 септември 2013 - 21:15

Дали е сменян могат да ти кажат само в БС. Тази манипулация трябва да е извършена в официален сервиз :)
Пп : Колата не остава без спирачки. Първо ще ти светне червен надпис на таблото и тогава ще го мислиш.

Този пост е редактиран от drjivago: 17 септември 2013 - 21:17

  • 0

#39 krasimo

krasimo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 251 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bansko
  • Автомобил:
    W211 280 CDI
    W245 200 CDI

Публикувано 20 септември 2013 - 19:13

Ходих днеска да го оправят и вече няма проблем. Даже не са сменили и четките(8 лв) били достатъчно дълги, ресетва се компютър и там някакви си работи. Разлика от преди операцията и сега в работата на спирачките няма. Човека, който ги оправя се казва Любо и при нужда давам и мобилен. При мен имаше нужда и от нов малък акумулатор.


  • 0

Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.


#40 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 20 септември 2013 - 19:31

Супер, въпроса е не е ли опасно така имаки предвид че системата има живот който вече компютъра не следи. Демек може ли да се скапе без предопреждение.

Ако не е проблем прати ми телефона на лично.  :beer


Този пост е редактиран от Slav_1101: 20 септември 2013 - 19:34

  • 0

#41 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 21 септември 2013 - 16:56

то ако е безопасно Мерцедес нямаше да го направят

да следи броя натискания и т.н.

ама всеки сам си преценя живота си е негов

лошото в случая е ,че и накой околен може да пострада


  • 2

#42 krasimo

krasimo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 251 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Bansko
  • Автомобил:
    W211 280 CDI
    W245 200 CDI

Публикувано 22 септември 2013 - 22:33

Според мен от Мерцедес се презастраховат с тези 300 000 натискания на педала на спирачките или цикъла както пише в чуждите сайтове. От този клип http://www.youtube.c...h?v=RtWU17NLgfA се виждат кои части могат да се повредат или износят. Може би някъде се продават ремонтни комплекти, вместо да се сменява целия модул (4400 лв в БС). И да се повреди ротора, който нагнетява до 60 бара налягане, според мен няма да останеш без някакви спирачки, но да кажат по-запознатите. От хора работили в БС съм чувал, че системата успешно се ресетва 2-3 пъти.

Колега Slav_1101 изпратих ти телефоните, но казвам че всеки сам си решава.


  • 0

Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.


#43 bracheda

bracheda

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Мнения:
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W211 320CDI 2004

Публикувано 23 септември 2013 - 16:40

Здравейте!
Прочетох множество теми в руските форуми за тези велики спирачки.
Лошото е, че могат да откажат изведнъж и когато си в движение!! Тогава няма да имате усилвател на спирачките!! Светне ли червения екран в движение с надпис стоп и пропадне ли педала до долу, натискайте колкото имате сила все едно сте Флинстоун!!
Тук в Благоевград има майстори и го правят. Само късмет да Ви се случи преди да тръгнете, когато запалите колата.
ЗАПОМНЕТЕ, НИКОЙ НЕ Е ЗАСТРАХОВАН!!
Можете да проверите, дали Ви стои от старите или новите блокове. Ако номера на блока почва с А 004... то, тава е стария тип, който не се препрограмиране. Новите са с А 005 , те се препрограмират. Успех, ако знаех за тези спирачки, щеше да си помисля пак преди да си купя дорестайл.
  • 0

#44 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 23 септември 2013 - 18:41

Здравей, 

Кажи малко повече ако си запознат в какво се съсрои този ремонт, до колко е надежден и тн. 

Погледнах моя модул който е А005, незнам това до колко е по добре. При положение че е новият модул, така е излезнала от завода с него или е сменян след това. 

414c205e4a249fe9.JPG


  • 0

#45 bracheda

bracheda

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Мнения:
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W211 320CDI 2004

Публикувано 23 септември 2013 - 19:29

Здравей, 

Кажи малко повече ако си запознат в какво се съсрои този ремонт, до колко е надежден и тн. 

Погледнах моя модул който е А005, незнам това до колко е по добре. При положение че е новият модул, така е излезнала от завода с него или е сменян след това. 

 

Нямам представа дали е подменян или така е излязъл от завода, и аз се чудя, ама трябва да ходя до БС да получа тази информация. Иначе 005 с нищо не е по надежден от 004, разликата е само в това, че ако ти свърши лимита на исползване на модула, 005 може да се препрограмира и да продължи да се ползва, обаче това не означава, че утре няма да ти се прецака нещо. от МБ може да са го нагласили на 300000 сработвания на двигателчето в него или повече, но колко реално може да работи незнам.

 

Ето прочети тази статия, тук е обяснено на 100% какво требе да се прави и как. Най-добрия вариант е, ако ти се развали да се смени с нов - около 3000 лв. Ако нямаш пари, може и ремонт. Обаче това са спирачки и всеки сам си преценява.

Ето ти статията: http://www.mercedes-...php?f=34&t=2961


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни